اخبار داغ

بعد از لباس زیر و پیراهن نوبت به محصول جدید رسید/ بفرمایید کفش CR7

بعد از لباس زیر و پیراهن نوبت به محصول جدید رسید/ بفرمایید کفش CR7
زمانی که از محله‌های فقیرنشین پرتغال کارش را شروع کرد، فکرش را هم نمی‌کرد روزی در کشورهای مختلف دنیا نامش سر زبان بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا با این حال برای کریس رونالدو سیر خط فقر تا شهرت و ثروت زمان زیادی نبرد. نوجوان فقیر روستای «مادیرا» حالا طبق گزارشی که فوربس داده، دومین ورزشکار پردرآمد سال 2014 دنیاست و با درآمدی معادل 64 میلیون یورو فاصله نجومی با کوچه پس‌کوچه‌های تنگ محله فقیرنشین مادیرا دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, با این حال برای کریس رونالدو سیر خط فقر تا شهرت و ثروت زمان زیادی نبرد. نوجوان فقیر روستای «مادیرا» حالا طبق گزارشی که فوربس داده، دومین ورزشکار پردرآمد سال 2014 دنیاست و با درآمدی معادل 64 میلیون یورو فاصله نجومی با کوچه پس‌کوچه‌های تنگ محله فقیرنشین مادیرا دارد. ,

البته از این مبلغ فقط چیزی نزدیک به 18 میلیون یوروی آن دستمزد فوتبالی این بازیکن است و به غیر از پاداش‌های مختلفی که از رئال‌مادرید می‌گیرد، بقیه این درآمد حاصل فعالیت‌های تجاری این بازیکن سرشناس است. کریس با کمپانی‌های متعددی از جمله کمپانی «نایکی» قرارداد تجاری دارد که سالانه 9 میلیون یورو فقط از این کمپانی پول می‌گیرد. با این حال عرصه فعالیت‌های تجاری او وارد فاز تازه‌تری شده است و وارد شدن به دنیای مد و تولید لباس، سرگرمی تازه‌تر کریس به حساب می‌‌آید. به غیر از لباس زیر و پیراهن حالا نوبت به کفش‌های CR7 رسیده تا بازار را تکانی بدهد!

,

لطف هم‌تیمی‌ها
خط تولید لباس زیر مردانه CR7 اولین کار تولید لباس رونالدوست. او با راه‌اندازی این برند سعی کرد آهسته‌آهسته در دنیای مد گام بردارد و ابراز امیدواری هم کرد که به زودی برندش جهانی شود: «تولید این لباس زیرها آغازی برای یک کار بزرگتر است با این حال تا همین‌جا هم که این خط تولید راه افتاده، خیلی‌ها تلاش کرده‌اند». رونالدو با گفتن جمله فوق به لطف هم‌تیمی‌هایش در رئال‌مادرید هم اشاره کرد: «موضوع اینجاست که بازیکنان رئال‌مادرید همگی ستاره‌های دنیای فوتبال هستند. من به همه بازیکنان تیم از این لباس زیر‌ها داده‌ام و اگر آنها از این لباس زیر استفاده کنند، به من خیلی لطف کرده‌اند». 

, لطف هم‌تیمی‌ها,
,

پیراهن با کمک یک ژاپنی

, پیراهن با کمک یک ژاپنی,

خط تولید بعدی که کریس رونالدو به سراغ آن رفت، در عرصه پیراهن‌های مردانه بود‌‌؛ او که با کمک یک طراح و تولید‌کننده ژاپنی این لباس‌ها را طراحی و تولید کرد، تعریف جالب‌تری هم از آنها داشت: «این پیراهن‌ها به شما کمک می‌کند تا در عین اینکه احساس راحتی می‌کنید، خیلی هم خوش‌تیپ به نظر برسید». شرکت خود کریس در تبلیغات فروش این پیراهن‌ها کمک زیادی کرد تا این برند هم فروش قابل توجهی در دنیا داشته باشد. 

,

 

,

رونالدو

, رونالدو,

 

,

و حالا کفش‌های CR7
اما تازه‌ترین تولیدی محصولات CR7 کفش است که سایت رسمی‌‌اش چندی پیش خبر از تولید انبوه این نمونه‌ها داده بود. رونالدو حالا با راه‌اندازی خط تولید کفش‌هایی با امضای CR7 به وعده‌‌اش عمل کرده و از مدل جدید کفش‌هایی که امضای خودش را دارد، رونمایی کرده است. این کفش‌ها از نمونه کلاسیک تا اسپورت همگی توسط این بازیکن تست شده‌اند و در فروشگاهی مجلل با برند CR7 به فروش می‌رسند. کریس تلاش کرده تا برای همه سلیقه‌ها مدل قابل توجهی داشته باشد. البته دعوای این بازیکن با کمپانی «نایکی» هم در رونمایی از این برند بی‌تأثیر نبوده است. در واقع این کمپانی که یکی از حامیان تجاری اصلی کریس رونالدو است، به تازگی او را تهدید کرده که اگر به تبلیغ بیش از اندازه کفش‌های ورزشی با برند خودش بپردازد، قراردادش را فسخ می‌کند. 

, و حالا کفش‌های CR7,
,

از 400 هزار تا 2 میلیون و200 هزار تومان
قیمت کفش‌هایی که کریس رونالدو آنها را برای فروش گذاشته، متغیر است ولی بازه خاصی را طی می‌کند. از 99/99 یورو گرفته تا 99/549 یورو. به عبارتی با تبدیل به تومان و با در نظر گرفتن تقریبی هر یورو به اندازه 4 هزار تومان قیمت این کفش‌ها از 400 تا 2 میلیون و 200 هزار تومان متغیر است.

, از 400 هزار تا 2 میلیون و200 هزار تومان,
,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه