اخبار داغ

صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح شد:

کارشناس سیاسی فرمانداری خنداب، به عنوان معاون فرماندار منصوب شد

کارشناس سیاسی فرمانداری خنداب، به عنوان معاون فرماندار منصوب شد
در جلسه شورای اداری شهرستان خنداب کارشناس سیاسی انتخابانی فرمانداری خنداب به عنوان معاون فرماندار منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم خنداب، حمید غیاثی فرماندار شهرستان خنداب در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: ما کارمند دولت هستیم و بایستی حرمت ارباب رجوع را حفظ کنیم و به آنها احترام بگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

, ,

 حمید غیاثی اظهار کرد: در ایام عید به غیر از شیفت کاری بایستی رئیس و یا معاون در اداره حضور داشته باشد تا مردم امکان انجام کارهای اداری را داشته باشند.

,
,

وی آخرین روز کاری کارکنان دولت را در خنداب 28 اسفند عنوان کرد و افزود: مدیران تا 22 اسفند ماه فرصت دارند تا صورتجلسه ها و عملکرد سالانه خود را به فرمانداری ارسال نمایند.

فرماندار شهرستان خنداب گفت: در هفته منابع طبیعی سعی کنید تا فعالیت بیشتری داشته باشید، منابع طبیعی مختص کسی نیست به همین علت بایستی سعی کنیم تا زیرساخت های آن مهیا شود، متاسفانه آهنگ بیابان زایی در حال افزایش است و منابع زیر زمینی در حال کاهش، خواهشا همکاران در خصوص پوشش گیاهی و منابع طبیعی مسئولیت پذیرتر باشند و اگر مشکلی هست به منابع طبیعی یا فرمانداری اعلام نمایید،در این روزها قبل از این که منابع طبیعی تخریب شود و ساختمانی ساخته شود جلوی آن را بگیریم و نگذاریم ضربه ای به منابع طبیعی وارد شود.

وی ضمن فرارسیدن روز 22 اسفند و روز شهدا، بر دیدار با خانواده شهدا تاکید کرد و گفت :  همه ما مدیون شهداییم و اگر امروز اقتصاد و فرهنگ و هر چیز دیگری که داریم از شهداست، شکی در آن نیست،دیدار با خانواده شهدا و رفع مشکلات آنها شاید بتواند تا حدی دین ما را به شهدا اداء کند.

فرماندار خنداب گفت: برخی از دستگاه ها به دستگاههای خدمات رسان بدهی دارند که بایستی پیگیر باشند و تعیین تکلیف کنند، وی در ادامه سهم اعتبارات ملی را مطرح کرد و گفت: همکاران پیگیر این مسئله هم باشند و رقم هایی که در بودجه های ملی هست را بتوانند به نوعی جذب کنند.

وی در ادامه افزود: اداره صنعت و معدن بایستی در ایام عید نظارت بیشتری بر اصناف شهرستان داشته باشد و کشیک برای این روزها داشته باشند تا باعث نارضایتی مردم و اجحاف در حق آنان نشود.
 
فرماندار در ادامه گفت: رضا بهاری کارشناس سیاسی انتخاباتی فرمانداری شهرستان خنداب به عنوان معاون فرماندار منصوب می شوند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

لازم به ذکر است رضا بهاری نیروی بومی شهرستان و برار پاسدار شهید علی رضا بهاری است و 23 سال در حوزه های بخشداری و فرمانداری شهرستان مشغول به کار بوده است و آشنایی کاملی با همه حوزه ها و دستگاههای دولتی دارد.

,

, ,


انتهای پیام/پ

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه