اخبار داغ

هیچ جنگى براى تصاحب پرسپولیس در کار نیست

هدایتی:سکوت می کنم و کنار می روم

هدایتی:سکوت می کنم و کنار می روم
حسین هدایتی اعلام کرد که برای تصاحب پرسپولیس جنگی در کار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین هدایتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «مطلع شدم که گفته اند، اینجانب مانع از ادامه فعالیت اسپانسرى شرکت اول فصل هستم! در حالى که همگان شاهدند که اعلام شده بود با اسپانسر یک طرفه فسخ شده و مدتى پرسپولیس بدون حامى مالى بود تا جایی که در نیم فصل براى تقویت تیم از من به عنوان یک هوادار کمک خواستند و حقیر نیز به عشق هواداران، مبالغى پرداخت کردم. سپس در جلساتى که خدمت مسئولین بودیم تقاضاى کمک مجدد به تیم را مطرح کردند که بدون اینکه قرارداد اسپانسرى یا حضور در هیئت مدیره داشته باشم، چند میلیارد تومان بدون چشم داشت و به صورت بلاعوض و قرض الحسنه پرداخت کردم و فکر می کنم قسمتى از آرامش و نتایج اخیر، گواه بر آن است. بحمدالله ساعت ٣:٣٠ صبح امروز هم پاداش پیروزى اخیر در فرودگاه تقدیم بچه ها شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما این گود و این میدان، اگر دیگرانى هستند که اکنون این باشگاه محبوب را حمایت و پشتیبانى کنند، به نفع آنان کنار می روم و از آنها نیز به عنوان یک هوادار تشکر مى کنم. البته امیدوارم خیل عظیم هواداران این باشگاه، مجدداً شاهد اختلاف افکنى و ترک خدمت مسئولین نباشند.
براى حقیر بیش از هر چیز موفقیت و سربلندى پرسپولیس و شادى هواداران مهم است. تا زمانى که زنده ام هرگاه نیاز بوده و باشد و اجازه دهند وارد گود شده و انجام وظیفه مى کنم، بدون اینکه تحت نام اسپانسر یا هر عنوانى که نیاز به حضور فیزیکى من داشته باشد.
هواداران و مسئولین ذیربط بدانند، در شرایطى که اول با لطف خدا، بعد تلاش و آرامش اعضاى تیم، پیروزى هاى پیاپى حادث شده است، سکوت مى کنم و کنار می روم تا ثابت شود جنگى در کار نیست و آقاى معاون نیز تصمیم خود را عملى کند!
امیدوارم به فضل خداوند، در روز مزایده اتفاق مبارکى در انتظار باشگاه محبوبم باشد.
یا على»

,
,
,
,
,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه