اخبار داغ

آیت الله باز هم سوژه اپوزیسیون شد/ حمله همزمان رادیو فردا و هاشمی به مجلس!+عکس

آیت الله باز هم سوژه اپوزیسیون شد/ حمله همزمان رادیو فردا و هاشمی به مجلس!+عکس
باید از رییس مجمع تشخیص مصلحت پرسید که کدام مصلحت در این گفته های ضد نظام موجود است که شما اینگونه حیا را کنار زده اید و در سالهای آخر عمرتان به جای طلب آمرزش از خدا برای رادیو فردا و رسانه های همسو خوراک خبری تهیه می کنید.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مسئولین باید بسیار مراقب گفته های خویش باشند و هر چه مسوولیت آنان سنگین تر باشد، باید بیشتر از گفته های خود مراقبت نمایند. اگر چنانچه افرادی برای تظام و نه ریاست طلبی و شهوت قدرت خویش به پا خواسته بودند، نباید به نام انتقاد از دولت های قبل، بهانه به دست دشمنان بدهند تا مدام بر طبل اختلاف بکوبد.

هاشمی رفسنجانی علیرغم اینکه مورد الطاف بی شائبه مقام معظم رهبری است و هنوز هم به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار می باشد، مصلحت نظام را در دو به هم زنی و تفرقه افکنی دیده و معتقد است ضعف های دولت موجود را باید با هتاکی و فحاشی به دیگران پوشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,
,
, .,

وی صحبت هایی ایراد نموده که رادیوی سازمان جاسوسی سیا از آن با آغوش باز استقبال کرده و به وسیله آن به همایش دلواپسان که حدود نه ماه از برپایی آن می گذرد، انتقاد نموده است.

, . ,

, ,


رادیو فردا از زبان وی منتقدان داخلی را همنوا با اسراییل معرفی نموده، غافل از آنکه زمانی که اسراییل به احمدی نژاد فحاشی می نمود، این رفسنجانی بود که همنوا با اسراییل احمدی نژاد را آماج تهمت ها و هتاکی ها قرار میداد. و همچنین در فتنه ۸۸ وی همنوا با رسانه های اپوزیسیون بود که نمونه بارز آن نیز خطبه های نماز جمعه وی می باشد که پس از آن از امامت جمعه کنار گذاشته شد.

,
,

حال نیز از فرط عصبانیت که مدام تهدیدات نظامی آمریکا تکرار و تشدید می شود، حال که تحریم ها به جای برداشته شدن، مدام تشدید می شوند، حال که تورم به جای کاهش یافتن در سر سفره مردم فقط در تریبون های تبلیغاتی برای انتخابات مجلس آتی و ریاست جمهوری بعدی کاهش می یابد، ناچار است کسی را پیدا کند تا همه کاسه و کوزه ها را بر سر وی آوار نماید. از این رو یک بار به احمدی نژاد حمله می کند، یک بار به تریبون مجلس و یک بار به جبهه پایداری .... و این داستان ادامه دارد.

, .,

, ,

رادیو فردا سپس این گفته غلط وی را که مذاکرات با برنامه رهبری پیش می رود را می نویسد تا تلویحاً همه شکست های قریب الوقوع را به پای ایشان بنویسند! و البته از رادیو فردا انتظاری جز این نمی رود اما باید از رییس مجمع تشخیص مصلحت پرسید که کدام مصلحت در این گفته های ضد نظام موجود است که شما اینگونه حیا را کنار زده اید و در سالهای آخر عمرتان به جای طلب آمرزش از خدا برای رادیو فردا و رسانه های همسو خوراک خبری تهیه می نمایید؟

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه