اخبار داغ

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

حیات معنوی جامعه با تشییع شهدا تضمین می شود

حیات معنوی جامعه با تشییع شهدا تضمین می شود
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، سیره شهدا را سرشار از معنویت بر شمرد و گفت: با وجود شهدا و تشیع شهدای گمنام حیات معنوی جامعه تضمین می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به گزارش خبرنگار «دیارباران»، سردار باقر زاده در مراسم تشیع پیکر سه شهید دفاع مقدس در شهر رشت با تأکید بر اینکه دفن شهدا در دانشگاه ها به این مراکز عطر و بویی فاطمی می دهد و با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: شهدا رهروان ائمه اطهار (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان کانون عفاف و حجاب بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: به برکت خون شهدا در تاریخ انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس عزت و اقتدار ایران اسلامی رقم زده شده است.

,

سیره شهدا سرشار از معنویت است

, سیره شهدا سرشار از معنویت است ,

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه شهدای گمنام پیرو علی (ع) مردی که قبر مطهرش 95 سال مخفی بود، هستند؛ سیره شهدا را سرشار از معنویت بر شمرد و اضافه کرد: با وجود شهدا و تشیع شهدای گمنام در کشور، حیات معنوی جامعه تضمین می شود .

,

سردار باقرزاده انقلاب اسلامی را در طول تاریخ در تیررس توطئه ها و ناهنجاری های بین المللی دانست و ابراز کرد: مقاومت در برابر ناهنجاری های دوران دفاع مقدس هم اکنون نیز ادامه دارد و ملت ایران همانند گذشته با شخصیت ولایت مداری مقاومت می کنند.

,

خط شهدا خط دلدادگی به ائمه اطهار (ع)

, خط شهدا خط دلدادگی به ائمه اطهار (ع),

وی خط شهدا را خط دلدادگی به ائمه اطهار (ع) معرفی کرد و افزود: ملت ایران نشان دادند که در تمامی صحنه ها پاسدار خون شهدا و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و ارزش های نظام جمهوری اسلامی هستند و ذره ای در جبهه مقاومت برابر دشمن عقب نشینی نخواهند کرد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از سه شهید گمنان در رشت تشخیص هویت داده شده و نام آن شهید «محمد علی حسنجانی» از منطقه سنگر است که دو رفیق دیگر خود را به عنوان میهمان به دیار باران های نقره ای دعوت کرده است.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه