اخبار داغ

تشدید بارندگی در نیمه شمالی کشور

تشدید بارندگی در نیمه شمالی کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تشدید بارش برف و باران در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات پایتخت طی دو روز آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امشب بارش باران و برف در شمال غرب و شمال شرق کشور پیش‌بینی می شود و در سایر نواحی نیمه شمالی کشور انتظار بارش‌های پراکنده را داریم.

وی با اشاره به افزایش میزان بارش باران و برف در روز پنجشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه و ارتفاعات البرز، اظهار داشت: بارش باران و برف در روز جمعه در شرق خزر، شمال شرق و شرق و برخی مناطق مرکزی ادامه خواهد یافت و در روزهای پنجشنبه و جمعه خلیج فارس و روز جمعه دریای عمان و همچنین دریای خزر از پنج شنبه شب و روز جمعه مواج پیش‌بینی می شود.

به گفته وظیفه، از جمعه بعدازظهر و طی روز شنبه پدیده غالب در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید خواهد بود که می تواند در پاره ای نقاط موجب گردوخاک و کاهش دید افقی می شود.

مدیر کل پیش بینی پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد:فردا آسمان تهران ابری و بارش پراکنده در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. کمینه و بیشینه دمای پایتخت در این روز به ۳ و ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه