اخبار داغ

نماینده مردم شبستر در مجلس:

حذف نماد انرژی هسته ای از روی اسکناس های 5 هزار تومانی اشتباه محض بود/ تمامی تحریم ها علیه کشور باید لغو شوند

حذف نماد انرژی هسته ای از روی اسکناس های 5 هزار تومانی اشتباه محض بود/ تمامی تحریم ها علیه کشور باید لغو شوند
علی لو گفت: نماد انرژی هسته ای، نماد اقتدار ملی کشور ما می باشد و با حذف این نماد از روی اسکناس ها کار بسیار تاسف باری صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی علی لو در گفت و گو با خبرنگار آناج در واکنش به حذف نماد انرژی هسته ای از اسکناس های 5 هزار تومانی گفت: این نماد، نماد اقتدار ملی کشور ما می باشد و با حذف این نماد کار بسیار تاسف باری صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در صورتی که تعمدی در این اتفاق وجود نداشته باشد، امیدوار به اصلاح و تجدیدنظر می باشیم ولی در غیر این صورت و عمدی بودن این قضیه اشتباه محض رخ داده است.

,

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ یه سوال دیگر خبرنگار آناج مبنی بر اینکه در توافق نامه ژنو صریحاً امضا شده است که تحریم های مرتبط با انرژی هسته ای بر علیه کشورمان لغو شوند ولی در حال حاضر صحبت از حذف تمامی تحریم ها علیه ایران وجود دارد نیز گفت: خواسته اساسی ما در توافق نامه کلی لغو تمامی تحریم ها بر علیه کشور می باشد و انتظار داریم در فصل جدید مذاکرات هسته ای نیز بر اساس اینکه شرایط هر دو طرف نسبت به قبل تغییر یافته است، تمامی تحریم ها علیه ملت ایران لغو شوند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه