اخبار داغ

توسط یک جوان مخترع ساخته شد؛

دستگاهی برای صرفه جویی 90 درصدی آب

دستگاهی برای صرفه جویی 90 درصدی آب
این طرح اقتصادی درزمان دولت قبل توسط صندوق مخترعین ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت که به گفته مخترع آن، پس از حدود هفت ماه قرار گرفتن در روند بررسی، مسئولان این صندوق اعلام کردند که این طرح جزو طرح های اولویت دار نمی باشد. حالا این مخترع امیددارد تا در دولت تدبیر و امید، بتواند اختراع خود را به ثبت رسانده تا از یک سو مورد حمایت دولت قرار گرفته و از سوی دیگر خدمتی نوین در صرفه جویی آب داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا دستگاه برس آبریز مخصوص شستشوی سطوح به ویژه خودرو طراحی و ساخته شده است که این دستگا با صرفه جویی 90درصدی در مصرف آب باعث جلوگیری از اتلاف این مایع حیاتی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

 

,

این طرح اقتصادی  درزمان دولت قبل توسط صندوق مخترعین ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت که به گفته مخترع آن، پس از حدود هفت ماه قرار گرفتن در روند بررسی، مسئولان این صندوق اعلام کردند که این طرح جزو طرح های اولویت دار نمی باشد. حالا این مخترع امیددارد تا در دولت تدبیر و امید، بتواند اختراع خود را به ثبت رسانده تا از یک سو مورد حمایت دولت قرار گرفته و از سوی دیگر خدمتی نوین در صرفه جویی آب داشته باشد.

,

 

,

ابراهیم مصطفاییان مخترع این دستگاه درباره نحوه کارکرد آن گفت:دستگاه برس آبریز مخصوص شستشوی سطوح به ویژه خودرو طراحی و ساخته شده است که اجزای تشکیل دهنده این دستگاه ساده و در عین حال کاملا کارآمد و هماهنگ هستند.

, .,

 

,

این مخترع ادامه داد: به طور کلی دستگاه تشکیل شده از یک پمپ یک شیلنگ یک برس یک محفظه و یک سیم اتصال به منبع تغذیه که این منبع بسته به کاربرد دستگاه می تواند باتری12ولت برای خودرو سبک و باتری 24 ولت برای خودرو سنگین (با اتصال به فندک خودرو) و در مورد سطوح ساختمانی برق شهری باشد.

, .,

 

,

مصطفاییان در ادامه خاطر نشان کرد: محل پمپ به گونه ای طراحی و جاسازی شده که در تماس با آب نیست و این امر احتمال خرابی آن را از بین می برد آب مورد نیاز به وسبله پمپ و از طریق یک شیلنگ به طرف برس مخصوص هدایت می شود بر روی این برس که ویژه شستشوی سطوح است دکمه ای تعبیه شده که در مواقع لزوم با فشردن آن آب برروی موضوع مورد شستشو ریخته می شود وجود این دکمه باعث می شود که فقط در مواقع لزوم آب ریخته شود و از استفاده بیمورد و پاشش آب به اطراف جلو گیری شود.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه