اخبار داغ

دروغ های شبکه های ماهواره ای؛

زنده به گور شدن زنان در غرب+تصاویر

زنده به گور شدن زنان در غرب+تصاویر
به نام آزادی در غرب مشاغلی برای زنان تعریف می شود که حتی نام بردن از آن شرم آور است نگهبان ورودی هتل ها تالار ها و رستوران ها و کافی های، البته نه یک نگهبان ساده بلکه یک نگهبان کاملا برهنه!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از پایگاه خبری ثامن، برخی مدعیان آزادی تصور می کنند زندگی در غرب  برای زنان همراه با آزادی است، متاسفانه عده ای هم با دیدن برنامه های ماهواری گمان می برند غرب برای زنان مهد آزادی است، البته آزادی  زن تعاریف متفاوتی دارد برخی آزادی رادر نوع پوشش می دانند برخی آزادی را در رهایی از خانواده و فرزندان می دانند برخی آزادی زن را همردیف شدن او در با مردان با انجام کارهای مردانه  می دانند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه خبری ثامن،, به نقل از پایگاه خبری ثامن،, به نقل از پایگاه خبری ثامن،, به نقل از پایگاه خبری ثامن،, به نقل از پایگاه خبری ثامن،, به نقل از پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،, پایگاه خبری ثامن،,

اما حقیقت زندگی زنان در غرب آن چیزی نیست که شبکه های فارسی زبان ماهواره ای نشان می دهند،ظرافت روحی و لطافت حیاتی وجود زن در غرب در نظر گرفته نمی‌شود.غرب ادعای تساوی حقوق زن و مرد را در حالی مطرح می‌کند که زن در جایگاه منحصر به فرد خانواده نادیده گرفته می‌شود؛ تربیت کودکان و نقش همسری که از زیباترین نقش‌های زن بوده و با فطرت او سازگار است، از زن سلب و برای او نقش بدلی در نظر گرفته می‌شود که با فطرتش سازگار نیست.

,

دیدگاه غرب به زن دیدگاهی امپریالیستی، سودگرایانه و سرمایه‌داری است به همین دلیل قوانین حقوقی زن که در غرب وضع می‌شود با هدف سودجویی، بهره‌کشی و به میدان آوردن بیشتر زنان حتی به قیمت نابودی توانمندی‌ها و استعدادهای وجودی آنها مقرر می‌شود.

,

به نام آزادی در غرب مشاغلی برای زنان تعریف می شود که حتی نام بردن از آن شرم آور است نگهبان ورودی هتل ها تالار ها و رستوران ها و کافی های، البته نه یک نگهبان ساده بلکه یک نگهبان کاملا برهنه! کاری که به دستور کارفرمایان برای جلب مشتریان بیشتر انجام می شود، وقتی یک زن برای کامجویی مردان هنگام غذا خوردن باید ساعت ها برهنه دم در ورودی بایستد در حقیقت شخصیت وجودیش زنده به گور می شود.

, به نام آزادی در غرب مشاغلی برای زنان تعریف می شود که حتی نام بردن از آن شرم آور است نگهبان ورودی هتل ها تالار ها و رستوران ها و کافی های، البته نه یک نگهبان ساده بلکه یک نگهبان کاملا برهنه! کاری که به دستور کارفرمایان برای جلب مشتریان بیشتر انجام می شود، وقتی یک زن برای کامجویی مردان هنگام غذا خوردن باید ساعت ها برهنه دم در ورودی بایستد در حقیقت شخصیت وجودیش زنده به گور می شود.,

پایگاه اطلاع رسانی ثامن

, پایگاه اطلاع رسانی ثامن, پایگاه اطلاع رسانی ثامن,

امروزه بحث حقوق زنان در جوامع غربی و اروپایی بسیار داغ است. آنها به خیال خود اولین کسانی هستند که از حقوق زنان دفاع کردند.دین مبین اسلام در 1400 سال پیش، زمانی که همه حقوق زنان را پایمال می کردند آیاتی همچون آیه زیر در باره حقوق زنان در قرآن کریم آمده است:« للرجال نصیب مما اکتسبوا و للنساء نصیب مما اکتسبن» مردان را از آنچه کسب می کنند و به دست می آورند بهره ای است و زنان را از آنچه کسب می کنند و به دست می آورند بهره ای است. قرآن کریم همان‌گونه که مردان را بعد از کار و تلاش صاحب حق و حقوقی دانسته است، زنان را هم در کار صاحب حقی خوانده است. اسلام مدافع حقوق زنان است و هیچ گاه نخواسته مانند غربی هایی که ادعای حقوق زن را می کنند، زن را بازیچه قرار دهد و حقش را پایمال نماید.در جوامع غربی استفاده زن تنها تا زمانی است که منفعتی از نظر جنسی برساند و وقتی که این غریزه از زن دور می شود، حق و حقوق او را پایمال می کنند.

,

زنان اشراف در اروپا حجاب داشتند

, زنان اشراف در اروپا حجاب داشتند,

برهنگی حاصل هالیود است ، آن هم تنها برای اینکه کانون خانواده ها را سست کنند تا توانی برای مقابله با استبدا نداشته باشند و مشغول هرزگی و تبعات بعدی آن باشند و گرنه زنان اشراف در اروپا مخصوصا در قرن 18 و 19 با پوشش کامل در اماکن عمومی حاضر می شند لباس های بلند با دامن های گشاد و چین دار تا برجستگی ها بدن دیده نشود حتی کلاهی بر سر می گذاشتند تا موهایشان هم کامل پیدا نباشد زنان اشراف بالا دست هم چنان برای خود احترام قائل بودندکه صورت خود را با تور می پوشاندن تا کسی چهره آنها را کامل نبیند.

, برهنگی حاصل هالیود است ، آن هم تنها برای اینکه کانون خانواده ها را سست کنند تا توانی برای مقابله با استبدا نداشته باشند و مشغول هرزگی و تبعات بعدی آن باشند و گرنه زنان اشراف در اروپا مخصوصا در قرن 18 و 19 با پوشش کامل در اماکن عمومی حاضر می شند لباس های بلند با دامن های گشاد و چین دار تا برجستگی ها بدن دیده نشود حتی کلاهی بر سر می گذاشتند تا موهایشان هم کامل پیدا نباشد زنان اشراف بالا دست هم چنان برای خود احترام قائل بودندکه صورت خود را با تور می پوشاندن تا کسی چهره آنها را کامل نبیند.,

پایگاه اطلاع رسانی ثامن

, پایگاه اطلاع رسانی ثامن, پایگاه اطلاع رسانی ثامن,

نهضت فرهنگی بزرگ اروپا بعد از قرون وسطی و شروع عصر مدرن می باشد که منجر به پیدایش تمــدن سرمایه داری بر ویرانه های تمدن فئودالی – کلیسائی قرون وسطی شد،در این فرهنگ گرچه زن به ظاهر آزاد آفریده شده بود و ملک یا اسیر مرد نبود و به جای حقوق طبیعی منطقی ، آزادی جنسی یافت و خود به کار آزاد و کسب درآمد پرداخت و به استقلال ظاهری رسید ، اما ندانسته و پنهانی به نوعی جدید بردگی دست جمعی در مراکز تولیدی و خدماتی سرمایه داران ( که جای خوانین و فئودال ها نشسته بودند ) دچار شد .

,

پایگاه اطلاع رسانی ثامن

, پایگاه اطلاع رسانی ثامن,

بعد از رنسانس و انقلاب کبیر فرانسه زن تا حدودی از بند مرد رها می شود و احساس رهایی از بردگی می کند و در برخی موارد وارد معرکه اجتماعی و سیاست هم می شود . این مرحله به انقلاب صنعتی غرب منجر می شود . آغاز دوره ی رشد و بلوغ سرمایه داری فرا می رسد ، سرمایه دارانی پیدا می شوند ، کارخانجات و کارگاه های متعدد تأسیس می کنند ، در این بازار رقابتی تصمیم می گیرند از وجود زنان استفاده ببرند . و این بار به شکل دیگری زن بازیچه ی ترفندهای مرد قرار گرفت .

,

صاحبـان کـارخـانه ها دیدند که اگر کارگران خود را از زنان انتخاب کنند اولاً حقوقی که به آن ها می پردازند ، نصف حقوقی است که به مردان می دهند ، ثانیاً بانوان بازیچه های خوبی برای مصرف فرآورده های آنان هستند .

,

در هر حال انقلاب صنعتی زنان و حتی کودکان را روانه کارخانه ها کرد و روابط خانوادگی را دچار بحران نمود . اما زیان این تحول و انقلاب متوجه زنان شد . زیرا نظام های سرمایه داری احتیاجات مادی و ضعف او را مورد سوء استفاده قرار دادند و با آنکه ساعات کارش کمتر از مرد نبود دستمزدی بسیار کمتر از دستمزد مرد برای او تعیین کردند  بردگی که در قرن21 به شکل های مدرن و و با رنگ و لعاب آزادی ادامه دارد.

,

در عصر جاهلیت مدرن و با شعارهای فریبنده ، نه تنها زن از مظلومیت و محرومیت نجات نیافت ، بلکه در برخی مواقع محروم تر و مظلوم تر شد . اگر در گذشته استبداد حاکم بود و زن با صراحت استثمار می شد ، اما امروز با شعار دموکراسی و آزادی و تساوی حقوق ، زنان از هویت خویش دور مانده و به صورت کالای بی ارزشی درآمدند . اگر در گذشته زن تنها تحت ستم شوهرش بود ، امروز تحت ستم مردان بیشماری است و بالاخره اگر در عصر جاهلیت قدیم جسم زن را زیر خاک دفن می کردند ، در جاهلیت جدید روح و جانش را به نام تجدد و آزادی های وارداتی به اسارت و تباهی می کشند .

, در عصر جاهلیت مدرن و با شعارهای فریبنده ، نه تنها زن از مظلومیت و محرومیت نجات نیافت ، بلکه در برخی مواقع محروم تر و مظلوم تر شد . اگر در گذشته استبداد حاکم بود و زن با صراحت استثمار می شد ، اما امروز با شعار دموکراسی و آزادی و تساوی حقوق ، زنان از هویت خویش دور مانده و به صورت کالای بی ارزشی درآمدند . اگر در گذشته زن تنها تحت ستم شوهرش بود ، امروز تحت ستم مردان بیشماری است و بالاخره اگر در عصر جاهلیت قدیم جسم زن را زیر خاک دفن می کردند ، در جاهلیت جدید روح و جانش را به نام تجدد و آزادی های وارداتی به اسارت و تباهی می کشند,

نمونه کوچک از زنده به گور شدن زندان در غرب

, نمونه کوچک از زنده به گور شدن زندان در غرب,

در مجارستان یک قاچاقچی می تواند یک دختربچه یتیم را به قیمت یک ماشین کهنه یعنی 900 دلار خریداری کند . او سپس می تواند این دختر را به قیمت 2700 دلار به یکی از مراکز فساد غربی بفروشد . صاحب مذکر نیز می تواند با کرایه دادن دختر به مراکز فساد لندن ، پاریس یا آمستردام چند برابر این پول را به دست آورد .یک پلیس لندن در این باره می گوید : تجارت زن در حال رونق گرفتن است ، چون تقریباً بی خطر و بسیار پرسود است . تجارت مواد مخدر پول ساز است ، اما هر روز خطرناک تر می شود و ممکن است بیست سال حبس برای مجرم در پی داشته باشد . اما خرید و فروش زن آسان و پرسود است به خصوص وقتی که آن ها را با ماشین از اروپای شرقی می آورند و هزینه ای هم برای هواپیما نمی پردازند.

,

حالا کدام یک از این شبکه های ماهواره ای مدعی آزادی زنان یکی از این ظلم ها را به تصویر کشیده است!

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه