اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

حذف نماد هسته ای از روی اسکناس کار ناپخته ای است/ نباید به غرور ملی ما خدشه وارد شود

حذف نماد هسته ای از روی اسکناس کار ناپخته ای است/ نباید به غرور ملی ما خدشه وارد شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بحث هسته ای یک مطالبه ملی است افزود: نباید به غرور ملی، باور و اعتقادات ما خدشه وارد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، جعفر قادری نماینده ی مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شیرازه درباره ی حذف نماد هسته ای از روی اسکناس های 5 هزار تومانی با بیان اینکه این کار می تواند حساسیت زا و مشکلاتی برای دولت ایجاد کند و امیدوارم تعمدی نباشد گفت: در شرایطی که آمریکا تمام تلاش خود را برای متوقف کردن فعالیت های هسته ای انجام می دهد حذف نماد هسته ای که نمادی از توانایی ظرفیت های علمی کشور است کار ناپخته ای است.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه  بحث هسته ای یک مطالبه ملی است افزود: نباید به غرور ملی، باور و اعتقادات ما خدشه وارد شود.

قادری مخالفت آمریکا با پیشرفت های هسته ای ایران را سیاسی دانست و افزود: آمریکایی ها فعالیت های هسته ای را بهانه کرده اند به این دلیل که ایران در عرصه های مختلف موفقیت هایی چشمگیری داشته است. به عنوان نمونه در عرصه بین الملل سنگر هایی که وابسته به نیروهای آمریکا بوده در منطقه فروپاشیده و جایگزین آن نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه