اخبار داغ

فرمانده پلیس‌راه مازندران خبر داد:

بارش سنگین برف در محورهای مازندران/ تردد تنها با زنجیر چرخ

بارش سنگین برف در محورهای مازندران/ تردد تنها با زنجیر چرخ
فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای مازندران، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان ضروری است در غیراین صورت از تردد آنان جلوگیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای هراز، گدوک فیروزکوه، ولی‌آباد کندوان و کیاسر، گفت: تردد رانندگان حتما باید با زنجیرچرخ باشد. وی تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌ها، بارش برف در ارتفاعات و لغزنده بودن جاده‌ها توصیه ما به رانندگان این است زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ برای رانندگان، اظهار کرد: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس‌راه کنترل می‌شود در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود. محمدنژاد گفت: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با پلیس‌راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج ـ چالوس به دلیل نصب فن در تونل کندوان از روز شنبه 16 اسفند ماه امسال خبر داد و افزود: این محدودیت روزهای شنبه لغایت سه‌شنبه هفته اعمال می‌شود و تا 25 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

,

فرمانده پلیس‌راه مازندران یادآور شد: در حال حاضر لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان ممنوع است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند. محمدنژاد تصریح کرد: همچنین وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است. وی عنوان کرد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌ 2182934 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است. 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه