اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر سیروان:

اکیپ‌های امدادی، ایمنی و سلامت هلال احمر سیروان در آمادگی کامل هستند

اکیپ‌های امدادی، ایمنی و سلامت هلال احمر سیروان در آمادگی کامل هستند
رئیس جمعیت هلال احمر سیروان از آمادگی کامل اکیپ‌های امدادی، ایمنی و سلامت این جمعیت برای خدمات‌رسانی در ایام نوروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، "رضا محمدی"، رئیس جمعیت هلال احمر سیروان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سیروان نوین گفت: طرح امداد نوروزی، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 28 اسفند ماه تا 16 فروردین ماه در این شهرستان به اجرا در می‌آید که نیروهای امدادی این جمعیت از هم‌اکنون در حال آماده‌باش بوده و با آغاز طرح، خدمات‌رسانی خود را آغاز خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیروان نوین, سیروان نوین,

وی اظهار کرد: در طرح امداد نوروزی یک  اکیپ امدادی به صورت شبانه روز و متشکل از چهار نفر خدمات رسانی خواهند کرد.

,

این مسئول افزود: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی یک اکیپ در سه راهی کارزان و یک اکیپ در ورودی شهر لومار مستقر می شوند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر سیروان بیان کرد: این طرح به منظور حفظ سلامت و آرامش خاطر میهمانان نوروزی برگزار می‌شود.

,

محمدی با بیان اینکه هلال احمر سیروان نوروز امسال نیز با آمادگی کامل در خدمت مردم خواهد بود، ادامه داد: طرح ایمنی و سلامت مسافران با توجه با رضایت مسافران از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران در سال‌های گذشته و در راستای پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم در ایام نوروز برای مسافران اجرا می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: هلال احمر شهرستان سیروان با برپایی پایگاه های موقت در سه راهی کارزان و وردودی شهر لومار آمادگی خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهد داشت.

,

محمدی شماره 112 را به عنوان سامانه ملی ندای امداد جمعیت هلال احمر دانست و گفت: شهروندان در صورت حوادث می توانند با این شماره با جمعیت هلال احمر تماس گرفته تا اکیپ های امدادی به محل حادثه اعزام شوند.

,

 رئیس حمعیت هلال احمر سیروان عنوان کرد: با شماره ۱۱۲ شهروندان می توانید بدون سیم کارت و حتی در نواحی که پوشش شبکه ایی وجود ندارد با این سامانه، تماس برقرار کنند.

, .,

انتهای پیام/ص

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه