اخبار داغ

کنایه بازیکن جدید پرسپولیس به خداداد عزیزی

کنایه بازیکن جدید پرسپولیس به خداداد عزیزی
بابک حاتمی که به تازگی پیراهن پیرسپولیس را بر تن کرده، تنها بازیکنی بود که هفته گذشته جواب صحبت های خداداد عزیزی پس از برد مقابل لخویا را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا وی حالا پس از برد مقابل بنیادکار هم به عزیزی کنایه زده و در مصاحبه ای گفته است: یکی از سخت‌تری بازی‌های خود در گروه را بردیم و تیمی را شکست دادیم که از لحاظ امکانات و ساختار یکی از باشگاه‌های بزرگ آسیا به حساب ‌می‌آید. اگر به کسی بر نخورد و نگویند بارسلونا را که نبرده‌ایم، بنیادکار در چند سال اخیر همواره از نمایندگان موفق ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا بوده و ما نتیجه خیلی خوبی مقابل این تیم کسب کردیم. ما برای اینکه صعودمان به دور بعد را قطعی کنیم، تلاش خواهیم کرد در عربستان هم امتیاز بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وی حالا پس از برد مقابل بنیادکار هم به عزیزی کنایه زده و در مصاحبه ای گفته است: یکی از سخت‌تری بازی‌های خود در گروه را بردیم و تیمی را شکست دادیم که از لحاظ امکانات و ساختار یکی از باشگاه‌های بزرگ آسیا به حساب ‌می‌آید. اگر به کسی بر نخورد و نگویند بارسلونا را که نبرده‌ایم، بنیادکار در چند سال اخیر همواره از نمایندگان موفق ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا بوده و ما نتیجه خیلی خوبی مقابل این تیم کسب کردیم. ما برای اینکه صعودمان به دور بعد را قطعی کنیم، تلاش خواهیم کرد در عربستان هم امتیاز بگیریم.,

انتهای خبر

, انتهای خبر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه