اخبار داغ

کوثری:

مخالفت نتانیاهو با آمریکا در بحث هسته‌ای ایران یک نمایش دروغین است/ بعضی ها در داخل این نمایش شیاطین را باور کرده اند

مخالفت نتانیاهو با آمریکا در بحث هسته‌ای ایران یک نمایش دروغین است/ بعضی ها در داخل این نمایش شیاطین را باور کرده اند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نمایش دروغین اسرائیل در بحث هسته ای گفت: این گونه موضع گیری و اقدامات یک بازی و نمایش دروغین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، اسماعیل کوثری با اشاره به نمایشی و غیر قبل باور بودن اختلافات مطرح شده میان نتانیاهو و دولت آمریکا اظهار داشت: اختلافات میان آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و اسرائیل هم به عنوان شیطان کوچک یک بازی برنامه ریزی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر اینکه کسی در جبهه مقابل شیاطین، نمی تواند این اختلافات را قبول کند، گفت: کسانی که حرف شیطان را قبول دارند بازی های آن ها را هم باور می کنند اما مخالفان شیطان این مسئله را غیر قابل باور می دانند.

,

این نماینده مجلس تاکید کرد: در گذشته نقش امروز اسرائیل در مخالفت با آمریکا در بحث هسته ای را فرانسه بازی می کرد و بعد از آن کنگره آمریکا این کار را انجام می داد.

,

 

,

, ,

کوثری با اشاره به نمایش دروغین اسرائیل در بحث هسته ای گفت: این گونه موضع گیری و اقدامات یک بازی دروغین در موضوع هسته ای است. 

,

بعضی ها در داخل نمایش اسرائیل و آمریکا را باور کرده اند

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، سیاست کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل در مقابل ایران را یکسان دانست و تصریح کرد: متاسفانه در داخل به دلیل اینکه بعضی ها سرشان در آخور غربی هاست این احساس و استنباط را دارند که نمایش اسرائیل و آمریکا واقعیت دارد.

,

تدابیر مقام معظم رهبری نقشه دشمن را خنثی کرد

, تدابیر مقام معظم رهبری نقشه دشمن را خنثی کرد,

وی تاکید کرد: این بازی ها برای این است که ما را فریب دهند اما با تدابیر بسیار دقیق و به موقع مقام معظم رهبری این نقشه ها نه تنها خنثی شد بلکه ضربه محلکی هم بر آن ها وارد کرد.

,

 

,

, ,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت و اقدامات غرب در مواجهه با ایران تنها موضع هسته ای را دنبال نمی کند، گفت: باید بگوییم که در اصل آن ها بحث هسته ای را دنبال نمی کنند بلکه این اقدامات برای این است که نمی دانند برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران چه کار کنند.

,

امنیت اسرائیل از بین رفته است

, امنیت اسرائیل از بین رفته است,

وی تاکید کرد: امروز اسرائیل آنچنان امنیتش از بین رفته است که در حال سقوط است. در کنار اسرائیل عربستان هم به این درد مبتلا شده است.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها نمی دانند در منطقه چه کار کنند. یک روز به یک شکلی فرانسه را به میدان می آورند و یک روز کنگره آمریکا و امروز هم اسرائیل را وارد قضیه می کند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه