اخبار داغ

تقلید فروزان از عقاب آسیا و جمله جالب جواد خیابانی!

تقلید فروزان از عقاب آسیا و جمله جالب جواد خیابانی!
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال هنگام گرم کردن حرکاتی مشابه احمدرضا عابدزاده انجام داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناهواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با خود پرچم برزیل را در ورزشگاه آورده‌اند و شعار «خوزستان برزیلته» سر می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*هنگامی که کریم بوستانی مربی دروازه‌بانان استقلال با محسن فروزان گلر آبی‌پوشان در حال گرم کردن بود هواداران نفت مربی استقلال را تشویق کردند.

,

*محسن فروزان هنگام گرم کردن حرکاتی را مشابه حمدرضا عابدزاده انجام می‌داد. او پس از اینکه گرم می‌کرد همانند عقاب آسیا پشتک می‌زد.

,

*بهروز مکوندی پس از اینکه وارد زمین آزادی شد به سمت تماشاگران نفت رفت و برای آنها دست تکان داد.

,

*هواداران استقلال رضا عنایتی را با شعار «رضای آقای گل» تشویق کردند.

,

*حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی و سجاد شهباززاده بازیکنان استقلال بودند که به سمت نیمکت نفت مسجدسلیمان رفتند و از بهروز مکوندی برای حضور در میدان رخصت گرفتند.

,

*کودکانی که به همراه بازیکنان وارد زمین می‌شدند طبق معمول کاپشن به تن نداشتند و از سرمای شدید ورزشگاه آزادی به خود می‌لرزیدند.

,

*حدود 2500تماشاگر در ورزشگاه حاضر شده‌اند.

,

*امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال به علت سرمای شدید به کلاه و شال گردن مجهز شد. هواداران به شدت قلعه‌نویی را مورد تشویق خود قرار دادند که او برای آنها دست تکان داد. جواد خیابانی گزارشگر تلویزیونی هم در جمله‌ای جالب گفت برخی با کاپشن و کلاه ضد سرما!! خودشان را مجهز کرده‌اند این جمله خیابانی قطعا سوژه جدید منتقدان این گزارشگر خواهد بود.

,

*علی نظری جویباری، امیر عرب، دکتر نوروزی و مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی در ورزشگاه حضور دارند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه