اخبار داغ

دادستان پردیس خبر داد

تأکید رئیس دادگستری تهران بر برخورد قاطع با مافیای زمین‌خواری

تأکید رئیس دادگستری تهران بر برخورد قاطع با مافیای زمین‌خواری
دادستان شهرستان پردیس از تأکید رئیس دادگستری کل استان تهران بر برخورد قاطع با مافیای زمین‌خواری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حیدر فتاحی اظهار داشت: امروز در اجرای بازدیدهای دوره‌ای رئیس دادگستری کل استان تهران، دادگستری پردیس میزبان وی بود که پس از بازدید از دادگستری، طی جلسه‌ای رئیس کل دادگستری استان تهران توصیه‌های اخلاقی، قضایی، تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به مراجعه‌کنندگان، برخورد قاطع با مافیای زمین‌خواری، ساخت و ساز غیرمجاز، تسریع و قاطعیت در رسیدگی‌ها برنامه‌ریزی برای سال آینده که دستگاه قضا با تمام قدرت به اجرای عدالت در شهرستان پردیس بپردازند، را بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دادستان شهرستان پردیس ادامه داد: همچنین مسائلی مربوط به کمبود کادر اداری و مواردی از این دست در این جلسه مطرح شد که رئیس کل دادگستری استان تهران قول‌های مساعدت لازم را به مجموعه دادگستری پردیس دادند.
فتاحی افزود: قطعه زمینی را با مساحت یک هکتار با پیگیری‌ها و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی از شرکت عمران شهر جدید پردیس برای ساخت سایت اداری، فرهنگی و آموزشی برای مجموعه دادگستری استان دریافت کردیم تا محیطی پژوهشی، فرهنگی و قضایی در این زمین ساخته می‌شود.

,
,

وی در پایان بیان کرد: همچنین با توجه به کمبود فضا با هماهنگی‌های لازم، سوله‌ای را در کنار ساختمان اداری دادگستری گرفته و مجموعه قضایی در این سوله مستقر خواهد شد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه