اخبار داغ

با این شیوه عکسبرداری داروها دقیقا به محل تومور می‌روند

با این شیوه عکسبرداری داروها دقیقا به محل تومور می‌روند
از این پس در یکی از سرطان‌های مهلک مربوط به زنان از نوعی شیوه عکسبرداری نوین برای شناسایی محل دقیق تومور و هدایت سلول‌های ایمنی به سمت آن استفاده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارشناسان نوعی تست منحصر‌ به فرد برای شناسایی و تشخیص درصد زنده ماندن و نجات زنان مبتلا به سرطان سینه ابداع کرده‌اند که می‌تواند تا احتمال 50 درصد مشخص کند که فرد زنده می‌ماند یا در اثر سرطان و بدنبال آن متاستاز جان خود را از دست می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
گفتنی است، در این تست تکنسین پس از عکسبرداری دقیق از سینه و بافت نسوخ آن می‌تواند محل اصلی هسته‌ی تومور و وضعیت خوشه رشته‌ای سلول‌های ایمنی بدن برای مقابله با آن را پیدا کند.
,
 
,
بررسی‌ها نشان می‌دهند، با شناسایی این نقاط و دوری و نزدیکی آن با سلول‌های ایمنی بدن که وظیفه مقابله با تومور را دارند کارشناسان می‌تواند شانس نابودی تومور را تخمین بزنند.
,
 
,
این تحقیق توسط تیم محاسبات آسیب شناسی و ژنومیک مؤسسه تحقیقات سرطان لندن صورت گرفته است و هدف آنها بر این است که به توسعه یک راه کاملاً جدید برای درمان سرطان با شیوه‌های تهاجمی کمتر با کمک سیستم ایمنی بدن بپردازند.
,
 
,
کارشناسان بر این باور هستند که سیستم ایمنی بدن در صورت هدایت صحیح به محل تومور در کنار درمان‌های تکمیلی می‌تواند به مهار انواع سرطان‌ها بپردازد، این البته به شرطی محقق می‌شود که افراد سریعاً با داشتن علائم اولیه به پزشک مراجعه کنند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه