اخبار داغ

نظر رئیس‌سابق موساد درمورد سخنرانی نتانیاهو

نظر رئیس‌سابق موساد درمورد سخنرانی نتانیاهو
رئیس سابق موساد در مصاحبه‌ای سخنرانی نتانیاهو در کنگره را بی‌معنی خواند و سیاستهای وی در قبال برنامه هسته‌ای ایران را زیر سوال برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تایمز آو اسرائیل، میر داگان، رئیس سابق موساد در مصاحبه با کانال دو اسرائیل با اعلام این مسئله که سخنرانی بنیامین نتانیاهو درکنگره احمقانه بوده وی را به اتخاذ سیاستهای متقابل در برابر فلسطینیان متهم کرد که رویای صهیونیست‌ها را به مخاطره انداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این مقام سابق رژیم صهیونیستی گفت: از دید فلسطینی‌ها سیاست نتانیاهو به آپارتاید ختم خواهد شد. وی در ادامه افزود که چنین دستاوردی باعث به پایان رسیدن رویای صهیونیست می‌شود.

این رئیس سابق سازمان جاسوسی اسرائیل که نزدیک به 8 سال در این سمت فعالیت کرد شنبه شب رهبری کمپین تغیر دولت در تل‌آویو را برعهده خواهد داشت.

وی که از منتقدان اصلی نتانیاهو در گذشته به شمار می‌رود قضاوت نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی درباره ایران را زیر سئوال برده است. داگان در واکنش به سخنرانی نتانیاهو در کنگره پس از ادعاهای وی درباره پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران چنین واکنش نشان داد: "مزخرف"

وی با انتقاد از سیاستهای نتانیاهو گفت که مدت 45 سال را صرف خدمت به اسرائیل و تامین امنیت آن کرده و نمی‌خواهد شاهد از بین رفتن این رویا باشد.

حزب لیکود نیز در واکنش به اظهارات داگان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: میر داگان اشتباه می‌کند و گمراه شده است. در این بیانیه آمده است که نتانیاهو تسلیم فشارهای بین‌المللی نشده وقصد تقدیم سرزمین به فلسطینیها را ندارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه