اخبار داغ

سرپرست ورزش و جوانان گرمه خبر داد؛

مسابقات ورزشی جام نوروز در شهرستان گرمه برگزار می‌شود

مسابقات ورزشی جام نوروز در شهرستان گرمه برگزار می‌شود
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه از برگزاری مسابقات ورزشی جام نوروز با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرمه، باقری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه با بیان این مطلب اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های فوتبال، کشتی باچوخه و سایر رشته‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , پایگاه خبری گرمه,

وی تصریح کرد: مسابقات جام نوروزی به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در اکثر شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

,

باقری با بیان اینکه تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات می‌توانند به اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه مراجعه کنند افزود: برگزاری مسابقات جام نوروز نقش بسزایی در ایجاد نشاط و شادی و همچنین همبستگی و همدلی بین اقشار مختلف جامعه دارد.

,

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی ضمن غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان موجب دوری آنان از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی می‌شود، خاطرنشان ساخت: مسابقات جام نوروز با هدف استعدادیابی ورزشی، غنی‌سازی اوقات فراغت، استفاده بهینه از تعطیلات و حفظ و احیای ورزش‌های بومی و محلی تدارک دیده شده است.

,

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه اضافه کرد: مسابقات کشتی باچوخه استانی بین هفتم تا دهم فروردین 94 به میزبانی شهرستان گرمه و در روستای هدف گردشگری «دشت» برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/ش

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه