اخبار داغ

موج جدید بارش برف و باران در کشور

موج جدید بارش برف و باران در کشور
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی در کشور از فردا خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی کشور سامانه بارشی سبب خواهد شد تا نوار غربی و مناطقی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز غربی شاهد بارش‌های پراکنده باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میزان،فاطمه گودرزی درباره وضعیت هوا در سه روز آینده در کشور اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌ها سازمان هواشناسی، امروز بارش‌ها در شرق و جنوب شرق شاهد کاهش دما گزارش شده است، به طوری که می‌توان گفت بارش باران و برف همراه با وزش باد را در این مناطق شاهد هستیم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امروز از شدت بارش‌ها در استان هرمزگان و کرمان کاسته خواهد شد، افزود: در واقع شدت بارش‌ها بیشتر برای سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است، براین اساس به سبب تداوم بارش در این استان تا صبح روز جمعه آب گرفتگی معابر و سیلاب شدن رودخانه‌ها را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور بااشاره به این‌که سواحل جنوبی استان سیستان و بلوچستان مواج و طوفانی خواهد بود، تصریح کرد: توصیه می‌شود اقدامات و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خطرات احتمالی صورت گیرد.

گودرزی در ادامه با بیان این مطلب که فردا شاهد عبور موج‌های نسبتا ضعیفی را در کشور خواهیم بود، افزود: این امر سبب خواهد شد تا نوار غربی و مناطقی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز غربی بارش‌های پراکنده را داشته باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور بااشاره به این مطلب که طی دو روز آینده برخی از مناطق شرق و جنوب شرق به‌ویژه برای استان هرمزگان وزش باد نسبتا شدیدی را شاهد خواهیم بود، خاطر نشان کرد: تنگه هرمز ودریای عمان نیز مواج است.

وی در خاتمه به وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد: آسمان پایتخت کمی ابری و در پاره‌ای از نقاط در سطح استان غبار محلی راشاهد هستیم. همچنین صبح فردا شاهد غبار صبحگاهی در پایتخت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه