اخبار داغ

حقایقی که "احمد شهید" چشم بر روی آنها بسته است

حقایقی که "احمد شهید" چشم بر روی آنها بسته است
احمد شهید گزارش جدید خود درباره اوضاع حقوق بشر در ایران را که مربوط به ماه مارس سال 2015 است منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، احمد شهید گزارش جدید خود درباره اوضاع حقوق بشر در ایران را که مربوط به ماه مارس سال 2015 است منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

احمد شهید که از سال 1390 تاکنون  به عنوان گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران انتخاب شده و گزارش های به دور از واقعیت و مغرضانه او، همواره عکس العمل مقامات ایران را به دنبال داشته است.

,

ایران گزارش‌های پیشین احمد شهید درباره حقوق بشر را «مغرضانه» خوانده و اعلام کرده این گزارش‌ها در راستای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌شوند.

,

از جمله ایرادهایی که مقامات ایران به گزارش‌های احمد شهید وارد می‌آورند استناد به اظهارات چهره‌های ضد انقلاب و مخالفان جمهوری اسلامی که قصد براندازی نظام ایران را دارند، است.

,

در حقیقت احمد شهید در چهار سالی که از سوی سازمان حقوق بشر به عنوان گزارشگر حقوق بشر در ایران انتخاب شده است، تامین کننده منافع سران غربی خود و به نوعی «میرزا بنویس» آن ها بوده و برای گزارش های جهت دار و کذب خود، همواره از استناد به اظهارات ضد انقلاب، اپوزوسیون و معاندان نظام بهره برده است.

,

حقایقی که چشمان احمد شهید نمی بیند

, حقایقی که چشمان احمد شهید نمی بیند, حقایقی که چشمان احمد شهید نمی بیند,

اما جالب اینجاست که احمد شهید در تمام مدت چهار سالی که به عنوان گزارشگر حقوق بشر در ایران فعالیت داشته، به هیچ کدام از موارد نقض حقوق بشر توسط آمریکا، اسرائیل و متحدان آن ها در منطقه و حتی در داخل خاک ایران صورت گرفته، توجهی نداشته است.

,

ترور مردم بی گناه سیستان و بلوچستان به دست عوامل گروهک تروریستی جندالله و فعالیت های تروریستی گروهک پژاک و ربوده شدن پنج تن از سربازان ایران طی سال گذشته و ...تنها نمونه های کوچکی از این موارد است که از دید گزارشگر حقوق بشر پنهان مانده است!

,

همچنین جانبازان و شهدای زنده ای که هنوز هم در خاک ایران زمین نفس می کشند و زخم های دوران دفاع مقدس را در وجودشان به یادگار دارند و اسناد زنده جنایات جنگی رژیم بعث و متحدانش هستند، از جمله مواردی اند که "احمد شهید" خیال دیدن آن ها را ندارد!

,

 

,

کودکان بی گناهی که در غزه، سوریه و عراق به دست رژیم صهیونیستی و آمریکا و سایر حامیانش شهید می شوند

, کودکان بی گناهی که در غزه، سوریه و عراق به دست رژیم صهیونیستی و آمریکا و سایر حامیانش شهید می شوند,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

جانبازان شیمیایی که از آن ها به عنوان شهدای زنده یاد می شود

, جانبازان شیمیایی که از آن ها به عنوان شهدای زنده یاد می شود,

, ,

, ,

, ,

, ,

دیدن حقایق سخت نیست!

, دیدن حقایق سخت نیست!, دیدن حقایق سخت نیست!,

اما فقط کمی تامل و حق طلبی کافی ست تا هر انسان آزاده ای که طالب حقیقت است، با نگاهی گذرا به اخبار و مطالعه ای اجمالی در موارد بسیاری از نقض آشکار حقوق بشر در کشورهایی همچون آمریکا که داعیه حقوق بشر را داشته و علنا به کشتار نژادی شهروندان خود(حوادث فرگوسن) اقدام می کنند، به این حقیقت دست یابند که آنچه به نام حقوق بشر توسط مدعیان دروغینی همچون آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی عنوان می شود، در حقیقت بهانه  و دستاویزی ست که توسط غرب برای دست درازی به کشورهای دیگر عنوان می شود.

,

این در حالیست که این مدعیان در حقیقت اولین ناقضان حقوق بشر هستند.

,

انتهای پیام/ب

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه