اخبار داغ

پلیس آمریکا 217 شهروند این کشور را در 72 روز گذشته کشته است/قتل 928 نفردر سال، آمار میانگین پلیس آمریکا/کشتار همچنان ادامه دارد

پلیس آمریکا 217 شهروند این کشور را در 72 روز گذشته کشته است/قتل 928 نفردر سال، آمار میانگین پلیس آمریکا/کشتار همچنان ادامه دارد
شبکه های اجتماعی در آمریکا بارها با استناد به آمارها و گزارشهای رسمی پلیس فدرال این کشور اعلام کرده بودند که شهروندان آمریکا بیش از آنکه در معرض تهدیدات حملات تروریستی باشند توسط پلیس کشور خودشان در خطر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از سرویس بین الملل رهیاب، شبکه های اجتماعی در آمریکا بارها با استناد به آمارها و گزارشهای رسمی پلیس فدرال این کشور اعلام کرده بودند که شهروندان آمریکا بیش از آنکه در معرض تهدیدات حملات تروریستی باشند توسط پلیس کشور خودشان در خطر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس بین الملل رهیاب,


از طرف دیگر نبود آمار دقیق کشته شدگان در این کشور سبب شده  تا فعالان اجتماعی خود دست به کار شوند و با راه اندازی سایتهایی به جمع آوری اطلاعات قربانیانی بپردازند که به ضرب گلوله پلیس کشته شدند.

,
,

این آمارها نشان می دهد که بطور میانگین سالیانه 928 نفر توسط پلیس آمریکا به قتل می رسند این در حالیست که تعداد غیرنظامیان آمریکایی کشته شده در عملیات تروریستی در تمام نقاط جهان تنها 16 نفر است که نشان می دهد خطر پلیس آمریکا برای مردم این کشور بیش از خطر تمام گروهکهای تروریستی مانند داعش و القاعده و غیره می باشد.

,

در همین راستا  نشریه  هافینگتون پست در مقاله ای با تیتر" کشتار ادامه دارد" اعلام کرد که طبق آمارهای دقیق از آغاز سال 2015تاکنون پلیس آمریکا 217 نفر از شهروندان را به قتل رسانده این آمار علی رغم اینکه به نظر می رسد به دلیل سانسور شدید رسانه ای کمتر از تعداد واقعی باشد ولی نشان می دهد در 72روزی که از سال 2015 گذشته است  217 آمریکایی توسط پلیس این کشور کشته شد اند، البته خشم مردم از این است که هیچ آمار دقیقی از کسانی که سالیانه توسط پلیس به قتل می رسند وجود ندارد.

,

مدیر اف بی آی نیز چندی پیش در  یک سخنرانی در دانشگاه جورج تاون گفته بود که هیچ اطلاعاتی در مورد تعداد افرادی که مورد اصابت پلیس قرار می گیرند ندارد و این وضعیت را "مسخره "توصیف کرد.

,

این روزنامه  با ذکر چند نمونه از قتل های انجام شده توسط  پلیس می نویسد: " اغلب کشته شدگان غیر مسلح هستند و تنها تعداد کمی از آنها در جریان تیراندازی دو طرفه به قتل می رسند نکته قابل طرح در خصوص این افراد این است که بی شک هیچکدام ار آنها سزاوار کشته شدن نیستند.

,

بلیک فلیتوود نویسنده این مقاله در پایان با مقایسه تعداد افرادی که توسط پلیس ذر دیگر کشورها به قتل می رسند می گوید: " نیروهای پلیس در دیگر کشورهای توسعه یافته نیز با چالشهای فراوانی مانند بیکاری، نزاعهای داخلی و تهدیدات تروریستی مواجه هستند اما تعداد کشته شدگان توسط آنها نصف قربانیان پلیس آمریکاست که در سال 2013 طبق گزارشها 1200 نفر را به قتل رساندند،این تقاوت ارقام بسیار تکان دهنده است.  بنابراین می توان با قاطعیت گفت که ما دچار شیوع رفتار کشتار توسط پلیس در این کشور هستیم.

,

فرهنگ ظالمانه و خشونت باری در آموزشگاههای پلیس آمریکا حاکم شده که سبب شده تا پلیس که باید نگهبان و حامی مردم باشد همانند یک سرباز نظامی که نیروی خارجی اشغال کننده است از آموزشگاه ها فارغ التحصیل شود."

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه