اخبار داغ

هاشمی:

احمدی نژاد عمدا توافق من و ملک عبدالله را به هم زد

احمدی نژاد عمدا توافق من و ملک عبدالله را به هم زد
من برنامه داشتم و روی آن توافق هم شد. در گذشته آن توافق ما را در دوره دولت قبلی عمدا به هم زدند و نگذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، هاشمی رفسنجانی در مصاحبه‌ای با روزنامه آفتاب یزد که امروز شنبه، ۲۳ اسفند، منتشر شد گفت: یکی از بحث‌ها و وعده های روحانی در زمان تبلیغات انتحابات ریاست جمهوری مسائل سیاسی بود و در ارتباط با آزادی‌ها فقط دست او نیست که بخواهد تصمیم بگیرد. البته ایشان بیش از حد قدرت اجرایی وعده داد. این چیز‌ها دست جاهای دیگر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیش از این برخی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب کشور از اولویت نداشتن سیاست داخلی برای دولت حسن روحانی و همچنین عملکرد بخش‌هایی از دولت او مانند وزارت کشور و وزارت ارشاد انتقاد کرده‌اند.

,

در عین حال عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات، در شهریورماه گفته بود که اصلاح‌طلبان از دولت آقای روحانی درباره پرداختن به سیاست داخلی «انتظار دارند، ولی انتقاد ندارند».

,

هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از این مصاحبه تصریح کرد: «من فکر می‌کنم اگر دست آقای روحانی باز باشد مسئله سیاست خارجی در حال حاضر مسئله مهمی است، به دلیل این که از سمت سیاست خارجی فشار بدی روی مردم است و اگر آن مسئله حل شود ایشان می‌تواند روی وعده‌های اشتغال، عمران و آبادی و هر آن چه وعده داده بود به خوبی پیش رود.»

,

وی گفت که گروه «دلواپسان» درباره مذاکرات اتمی ایران و گروه ۵+۱ حرف‌های «عوامانه» می‌گویند که «اگر بخواهند ریشه‌دار شوند، آینده را بسیار مشکل می‌کند».

,

هاشمی رفسنجانی روز سه‌شنبه، ۱۲ اسفند، دلواپسان مذاکرات در ایران را با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل،همزبان دانست.

,

توافق من و ملک عبدالله را به هم زدند

, توافق من و ملک عبدالله را به هم زدند,

هاشمی رفسنجانی در این مصاحبه درباره رابطه ایران و عربستان نیز گفته است: من برنامه داشتم و روی آن توافق هم شد. در گذشته آن توافق ما را در دوره دولت قبلی عمدا به هم زدند و نگذاشتند. ما یک مذاکره طولانی با ملک‌عبدالله، همراهان و نزدیکان‌شان داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که ما در شرایط منطقه‌ای آن روز که هنوز هم باقی است ۶-۷ کمیسیون مشترک داشته باشیم.

,

وی اضافه کرد: ما این توافق را با هم امضا‌ کردیم... شورای عالی امنیت ملی از من خواست که این مسائل را حل کنم و به خوبی هم حل شد اما کارشکنی کردند و نشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه