اخبار داغ

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس :

نماینده های ایران در فضای بین الملل باید مدافع خون شهداء و نظام باشند

نماینده های ایران در فضای بین الملل باید مدافع خون شهداء و نظام باشند
نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت : بیانات ، گفتارهای و نوع نگاه ملاوردی قابل تامل است و تنها کسانی می توانند از جمهوری اسلامی دفاع کنند که خودشان دارای اعتقادات قوی باشند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین طلا نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ” پایگاه اطلاع رسانی بوتیا “ در رابطه با صحبت های احمد شهید مبنی بر عدم آزادی زنان در ایران و محدودیت همجنس گرایی و سکوت معنا دار مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت : به اعتقاد بنده عملکرد ، بیان و گفتار ملاوردی این ابهام ها را پیش رو آورده که آیا واقعا ایشان می تواند نماینده نظام جمهوری اسلامی و قشر عظیمی از زنان و مادران  ایرانی باشد که فرزندان خودشان را صادقانه به عرصه جهاد فرستاده و این نظام را سربلند کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ” پایگاه اطلاع رسانی بوتیا “,

وی افزود :  بیانات ، گفتارهای و نوع نگاه ملاوردی قابل تامل است و تنها کسانی می توانند از جمهوری اسلامی دفاع کنند که خودشان دارای اعتقادات قوی باشند .

,

نائب رئیس کمیسیون اول کمیسیون اجتماعی خاطر نشان کرد: این هفتاد نفری که همراه ملاوردی در اجلاسیه سازمان ملل حضور داشتند اگر از آنچه که نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم ارائه کرده دفاع نکرده باشند یقینا بدهکاری بزرگی به مردم و خانواده شهداء خواهند داشت.

,

وی ادامه داد :  آنچه که در ایران در رابطه با موضوع ارتباط زن و مرد و آزادی زنان مطرح است برهنگی نیست و غریزه حیوانی که در بعضی از انسان ها به لحاظ فریب شیطان ایجاد می شود قطعا طبق نظر اسلام با مبانی مبنی بر آزادی بیان انطباق ندارد.

,

طلا بیان کرد : امیدواریم این گونه عملکردها را در بین نماینده های ایرانی نداشته باشیم و اگر نماینده های ایران در اجلاسی حضور پیدا می کنند باید مدافع خون شهداء و نظام باشند و پیام واقعی مردم ایران را به جهانیان برسانند در غیر این صورت حضور این افراد جزء هزینه های مادی و معنوی چیز دیگری نخواهد داشت .

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه