اخبار داغ

روزنامه نگار و کارشناس مسایل سیاسی:

همدلی دولت و ملت، یعنی تطابق اعداد و ارقام دولتی‌ها با سفره‌های معیشتی شهروندان

همدلی دولت و ملت، یعنی تطابق اعداد و ارقام دولتی‌ها با سفره‌های معیشتی شهروندان
روزنامه نگار و کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به نامگذاری سال 1394 به عنوان سال دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی،از سوی رهبر معظم انقلاب، بخش اساسی این همدلی را ضرورت تطابق کامل اعداد و ارقام دولتی‌ها با شرایط حاکم بر سفره های معیشتی شهروندان توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلانه، مهدی محمدی روزنامه نگار و کارشناس مسایل سیاسی، روح حاکم بر عنوان سال جاری را، ضرورت پرهیز از حاشیه سازی‌ها و حاشیه پردازی‌ها عنوان کرده و گفت: رهبر معظم انقلاب بر این مساله تاکید دارند که باید هر چه سریع‌تر زمینه‌های بهبود شرایط زندگی شهروندان و کاستن از مشکلات را فراهم کرد و با همدلی و همزبانی در برابر از دست رفتن زمان، ایجاد سد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سبلانه,

محمدی با اشاره به این که رهبری، هم ملت و هم دولت را مورد خطاب قرار داده‌اند، گفت: در چنین شرایطی همه نیروها و حتی قوای دیگر از جمله مجلس و قوه قضائیه هم وظیفه سنگینی بر دوش خود دارند و این همدلی و هم زبانی باید در همه بخش های کشور جریان یابد.

,

این مدرس دوره های آموزش خبرنگاری و روزنامه نگاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری‌های سال‌های گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب، مجموعه این عناوین را دغدغه‌های مقدسی دانست که می‌تواند هم شناخت خوبی را به مدیران بدهد و هم افق مدیریتی مناسبی را پیش روی مسئولین بگشاید.

,

خبرنگار سابق حوزه پارلمانی تعدادی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های کشور، عناوین سال‌های گذشته را ناشی از دغدغه‌های اساسی رهبری دانسته و گفت: جمع کردن همه عناوین سال‌های گذشته، نشان دهنده دغدغه‌های اساسی و مهمی است که آرشیوی از مهم‌ترین موضوعات دو دهه گذشته را نشان می‌دهد.

,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته، عناوینی همچون اتحاد ملی، انسجام اسلامی، کار مضاعف، همت مضاعف، حمایت از تولید و سرمایه ایرانی، پیامبر اعظم(ص)، فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی و ...  را به عنوان عناوین سال‌ها مطرح کرده‌اند که هر کدام از این موضوعات نه صرفا به عنوان یک نام، که به عنوان دغدغه‌های سالیان سال  کشور و ایده‌هایی برای رسیدن به یک جامعه مطلوب می‌توانند مطرح باشند.

,

وی تاکید کرد: در واقع هر کدام از این عناوین تلنگری به مسئولان نظام در سطوح متعدد است تا در تصمیمات خود به این موضوعات با وسواس بیشتری توجه داشته باشند.

,

محمدی با توصیه به مدیران برای بازخوانی همه عناوین سال‌های گذشته گفت: مسئولین با مطالعه عناوین سال‌های گذشته می‌توانند منشوری از مهم‌ترین مسائل نظام و اساسی‌ترین دغدغه‌های رهبری را گردآوری کرده و با تمرکز روی آن‌ها، به سیستم مدیریتی جامعی در خصوص جامعه دست پیدا کنند.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه