اخبار داغ

فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد:

تمامی راه های ارتباطی استان باز است/ جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان پرخطرترین محور استان در تعطیلات عید

تمامی راه های ارتباطی استان باز است/ جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان پرخطرترین محور استان در تعطیلات عید
فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد گفت:تمامی راه های ارتباطی این استان باز و رفت و آمد به طور روان در آنها جریان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس،در موردآخرین وضعیت جاده های ارتباطی کهگیلویه وبویراحمد در نخستین روز تعطیلات عید 94 گفت: در حال حاضر و بر اساس آمار محورهای گچساران- باشت، گچساران - بهبهان و یاسوج به شیراز از پر رفت و آمدترین محورهای مواصلاتی استان به شمار می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

وی پر خطر ترین محورمواصلاتی استان در چند روز گذشته را محور یاسوج به اصفهان دانست و افزود:متأسفانه در روز گذشته برخورد یک دستگاه سمند با یک دستگاه سواری پژو آردی هشت نفر گذشته و زخمی شدند.

,

 

,

رئیس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد انحراف به چپ خودروی پژو آردی را عامل اصلی این تصادف در محور یاسوج به اصفهان دانست و گفت:طبق آمار بیشتر تصادفات جاده‌ای استان در 30 کیلومتر اولیه محور های مواصلاتی رخ می دهد.

,

 

,

سیاهپور بیان کرد: از مسافران نوروزی انتظار میرود تا ضمن حفظ آرامش خود، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه در لحظات مسافرت را در اولویت خود قرار دهند.

,

 

,

وی در ادامه به نزول رحمت الهی و برف گیر بودن جاده های کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد در چند روز آینده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمامی جاده های ارتباطی استان باز است و ضروری است تمامی مسافران و رانندگان که در این محورها تردد دارند زنجیر چرخ به همراه خود داشته باشند.

,

 

,

رئیس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد، ابراز کرد: توصیه همیشگی ما به مردم این است که در بازگشت از سفرعجله و شتاب نداشته باشند، کمربند ایمنی را حتما ببندند، از سبقت غیر مجازخودداری کنند تا سفری ایمن و بدون خطر را برای خانواده خود به همراه داشته باشند.

,

انتهای پیام/ر

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه