اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا خبر داد:

3کیلومتر ریزش کوه در منطقه تاراز / 2 کشته و 9 مصدوم تا این لحظه+تصاویر

3کیلومتر ریزش کوه در منطقه تاراز / 2 کشته و 9 مصدوم تا این لحظه+تصاویر
باقری :بارش باران امروز هم متوقف نشده و هم اکنون کلیه نیروهای امدادی شهرستان مشغول امداد رسانی به خودروی های عبوری در این محور هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آسماری نیوز شاپور باقری رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا در گفتگو با خبرنگار ما گفت :  بارش  شدید باران در دو روز گذشته و جاری شدن سیلاب در جاده تاراز شهرستان اندیکا  موجب  ریزش کوه  به طول 3 کیلومتر در این جاده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود :   به دلیل ریزش کوه  در این محور و برخورد سنگ با  یک دستگاه خودروی پراید  متاسفانه   دو نفر سر نشین خودروی پراید  جان باختند و 9 نفر هم  مصدوم شدند .

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر  اندیکا ادامه داد :  به دلیل مسدود شدن این جاده بین استانی  و در راه ماندن مسافران   تعداد 400 نفر در کمپ هلال احمر تاراز اسکان داده شده اند و اقلامی مانند   مواد غذایی , آب معدنی , کنسرو و پتو در اختیارشان قرار گرفت.

,

 

,

باقری از ادامه بارش باران در محور تاراز خبر داد و اضافه کرد :  بارش باران امروز هم متوقف نشده و هم اکنون کلیه نیروهای امدادی شهرستان مشغول امداد رسانی  به خودروی های عبوری در این محور هستند .

,

 

,

وی تصریح کرد : جاده  اندیکا به استان چهارمحال و بختیاری  باز است اما بدلیل حجم بالای  ریزش کوه  تردد به سختی انجام می شود  و نیروهای راهداری همچنان  در حال پاکسازی و بازگشایی کامل مسیر هستند.

,

 

,

گفتنی است که محور اندیکا به استان چهارمحال و بختیاری یک جاده بین استانی بوده و با توجه به ایام نوروز تردد در این محور افزایش می یابد.

,

 

,

, , , , ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه