اخبار داغ

کدام برنامه تحویل سال جذاب‌تر بود؟

کدام برنامه تحویل سال جذاب‌تر بود؟
یک فیلمنامه‌نویس، حضور مجریان در برنامه‌های تحویل سال تلویزیون را پخته‌تر از گذشته دانست و ویژه‌برنامه‌های تحویل سال در شبکه‌های سه و یک را پیشگام در جذب مخاطب نسبت به سایر شبکه‌های تلویزیون ارزیابی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، یک فیلمنامه‌نویس، حضور مجریان در برنامه‌های تحویل سال تلویزیون را پخته‌تر از گذشته دانست و ویژه‌برنامه‌های تحویل سال در شبکه‌های سه و یک را پیشگام در جذب مخاطب نسبت به سایر شبکه‌های تلویزیون ارزیابی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سعید جلالی - نویسنده سریال‌هایی چون «آوای باران»، «دردسرهای عظیم» و «آخرین سلطان» ویژه برنامه شبکه سه را به لحاظ جذابیت در انتخاب مهمان پیشگام‌تر از سایر شبکه‌های تلویزیونی عنوان کرد و در عین حال گفت: ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک نیز که با حضور علی ضیا و پژمان جمشیدی اجرا شد، جذاب بود و فکر می‌کنم دو شبکه یک و سه نسبت به سایر شبکه‌ها بهتر عمل کردند.

,

این نویسنده درباره اجرای احسان علیخانی هم گفت: احسان علیخانی نسبت به سال گذشته پخته‌تر آمد.

,

او در ادامه گفت: این مجری سال گذشته خیلی به چشم نیامد، ولی امسال حداقل در یکی دو مورد در بخش انتخاب مهمان از جمله حضور کی‌روش، محسن تنابنده و همچنین حضور خانواده مرتضی پاشایی در برنامه موفق عمل کرد.

,

وی سپس درباره‌ی اجرای علی ضیا و پژمان جمشیدی در ویژه برنامه تحویل سال «اینجا آینده» نیز گفت: بخش‌هایی از ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک به دلیل ارتباطی که بین علی ضیا و پژمان جمشیدی ایجاد شده بود، بامزه بود. این برنامه همچنین به جهت اینکه کمی خودمانی بود جذاب شده بود و در مقایسه با سایر شبکه‌ها از جمله شبکه دو و پنج که فضایی دور از لحظات سال تحویل داشتند، خودمانی‌تر و جذاب‌تر بود.

,

او البته عنوان کرد: شاید سیاست تلویزیون این بوده است که برنامه تحویل سال در دو شبکه، کمی اجتماعی‌تر باشد و برنامه‌های شبکه‌های دیگر رسمی‌تر پخش شوند.

,

این فیلمنامه‌نویس در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود، کلیپ‌های پخش‌شده از برنامه‌ی سال تحویل «بهار نارنج» با اجرای احسان علیخانی را متفاوت‌تر از سایر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: شبکه سه به لحاظ تنوع آیتم، بهتر از شبکه یک بود. به ویژه کلیپ مربوط به فضای مجازی که هم جنبه طنز داشت و هم به معضل جامعه پرداخته بود.

,

سعید جلالی در پایان ضمن گفتن خسته نباشید به سازندگان برنامه‌های تحویل سال، عنوان کرد: داشتن آنتن زنده آن هم در ساعات بالا کار بسیار سختی است و من به همه سازندگان برنامه‌های تحویل سال خسته نباشید می‌گویم.

,

او یادآور شد که در نقد این برنامه‌ها انصاف هم باید رعایت شود.

,

به گزارش ایسنا، شبکه‌های مختلف تلویزیونی در لحظه تحویل سال، برنامه‌های مختلفی از جمله «اینجا آینده»، «بهار در خانه»، «بهار نارنج»، «دستت را می‌بوسم»، «فرش بهشت» و «هفت سلام» را پخش کردند.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه