اخبار داغ

ترافیک ‌سنگین در محور هراز

ترافیک ‌سنگین در محور هراز
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون آسمان این بخش کوهستانی کشور صاف و آفتابی است، گفت: در حال حاضر ترافیک در بیشتر نقاط محور هراز سنگین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس،‌ علی نوری‌پور امروز در اظهار کرد: پس از روزهای نخست نوروز 94 که آسمان بخش لاریجان مازندران نیمه‌ابری، بارانی، ابری همراه با ریزش برف خفیف بوده است هم‌اکنون آسمانی صاف و آفتابی را در این بخش شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بخش لاریجان یکی از بخش‌های کوهستانی و مرتفع کشور محسوب می‌شود که در دل خود قله دماوند را به عنوان بام ایران جای داده است.

,

این مسئول با تأکید بر اینکه با آغاز دور نخست سفرهای نوروزی حجم زیاد تردد را در این محور مواصلاتی مهم کشور شاهد هستیم، تصریح کرد: تردد خودروها در دو سمت محور هراز از تهران به مازندران و از مازندران به پایتخت کشور جریان بوده که اعمال محدودیت‌های ترافیکی نیز در دستور کار قرار دارد.

,

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه امروز نیز حجم ترافیک در بیشتر نقاط این محور سنگین و نیمه‌سنگین گزارش شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تردد از منطقه پلور تا گزنک با ترافیک سنگین روبرو بوده و در مناطق دیگر نیمه‌سنگین گزارش شده و رو به روان شدن می‌روند.

,

نوری‌پور با اشاره به اینکه طی روزهای نخست نوروز 94 به علت ریزش پی‌درپی کوه، سنگ، قلوه‌سنگ و سیلاب در منطقه زیارباغ محور هراز تعدادی از مسافران نوروزی و هموطنان‌ کشته و زخمی شدند، گفت: تاکنون در این محور مواصلاتی کشور براثر تصادف و برخورد خودروها جراحت سنگین و فوت گزارش نشده است.

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه