اخبار داغ

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در صنعت گاز

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در صنعت گاز
مدیرعامل شرکت ملی گاز با برشمردن فعالیت‌های شرکت ملی گاز در سال ۹۴ گفت: تصور می‌کنم در سال ۹۴ در حیطه مسئولیت شرکت ملی گاز حداقل 8 تا 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حمیدرضا عراقی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: برای سال 94 برنامه هایی در سطح گسترده در شرکت ملی گاز خواهیم داشت که اجرای خط ششم سراسری برای صادرات گاز به عراق هم در بصره و هم در بغداد و اجرای خط لوله در سیستان و بلوچستان از جمله این برنامه‌ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه عراق خط لوله داخلی خود را آماده کرده و ما باید کار سنگینی برای تکمیل خط در خاک خودمان انجام دهیم، اضافه کرد: این پروژه را 3 پیمانکار که قرارگاه خاتم الانبیاء و شرکت پایندان از جمله آنها هستند اجرا می کنند و در حال گرفت سرمایه گذار جدید برای خط لوله بصره هستیم.

,

مدیرعامل شرکت ملی گاز ادامه داد: گازرسانی به کل شهرها و روستاهای باقی مانده براساس بند «ق» تبصره 2 قانون بودجه نیز در سال 94 در دستور کار ما خواهد بود و تصور می کنم سال 94 یکی از پرتحرک ترین و پر سرمایه گذارترین سال‌های شرکت ملی گاز خواهد بود چنانکه برای دو خط لوله و گازرسانی شهری و روستایی آگهی های جذب سرمایه گذار براساس بند ق تبصره 2 قانون بودجه را به تازگی منتشر کرده ایم.

,

وی در پایان گفت: تصور می کنم در سال 94 در حیطه مسئولیت شرکت ملی گاز حداقل 8 تا 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه