اخبار داغ

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چقدر پاداش می گیرد؟

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چقدر پاداش می گیرد؟
یوفا پاداش لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به 1.7 میلیارد دلار افزایش می دهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناتیم های فوتبال حاضر در این فصل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا فصل آینده 1.7 میلیارد یورو (1.7 میلیارد دلار) یعنی بیشتر از فصل کنونی پاداش نقدی دریافت خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرگزاری فرانسه از وین ، یوفا اعلام کرد میزان پاداش های لیگ قهرمانان اروپا برای 3 فصل بعدی از یک میلیارد به 1.25 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت و در لیگ اروپا نیز از 232 به 380 میلیون یورو خواهد رسید.
جیانی اینفانتینو دبیر کل یوفا اعلام کرد با بهبود وضع مالی و درآمد این اتحادیه و دریافت 2.24 میلیارد یورو بابت پخش تلویزیونی و درآمدهای تبلیغاتی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در هر فصل افزایش درآمد باشگاه ها نیز محقق خواهد شد.
وی تاکید کرد یوفا در حال مذاکره برای امضای قراردادهای جدیدی است.
در حال حاضر هر تیم حاضر در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا حداقل 8.6 میلیون یورو دریافت می کند. این رقم می تواند با هر برد دور گروهی یک میلیون یورو افزایش یابد و تیمی که به فینال می رسد بابت قهرمانی می تواند تا 10.5 میلیون یورو بابت پیروزی هایش دریافت کند. تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در این فصل می تواند حداکثر تا 37.4 میلیون یورو درآمد کسب کند و به علاوه 400 میلیون یورو نیز از حق پخش تلویزیونی دریافت خواهد کرد.
قرار است جزییات پرداخت ها به زودی و همزمان با نشست اتحادیه باشگاه های اروپایی در استکهلم سوئد منتشر شود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه