اخبار داغ

بازدید مسئولین از مناطق آسیب دیده از سیل در مناطق روستایی شهرستان لالی+تصاویر

بازدید مسئولین از مناطق آسیب دیده از سیل در مناطق روستایی شهرستان لالی+تصاویر
پس از برگزاری جلسه ستاد بحران تعداد زیادی از مدیران استانی و شهرستان از مناطق خسارت دیده بازدید کرده و بر روند خدمات رسانی به مردم تاکید کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز در این بازدید مدیر کل راه و شهرسازی ، نماینده شهرستان در مجلس ، فرماندار ، مدیرکل امور عشایر ، مدیریت ستاد بحران استان ، نمایندگانی از آب و برق استان و تعداد زیادی از مسئولان حضور داشتند که پس از تامین تجهیزات راه سازی مورد نیاز بر تسریع و اقدامات عاجل جهت بازگشایی راه های روستایی تاکید کردند .

, لالی نیوز در این بازدید مدیر کل راه و شهرسازی ، نماینده شهرستان در مجلس ، فرماندار ، مدیرکل امور عشایر ، مدیریت ستاد بحران استان ، نمایندگانی از آب و برق استان و تعداد زیادی از مسئولان حضور داشتند که پس از تامین تجهیزات راه سازی مورد نیاز بر تسریع و اقدامات عاجل جهت بازگشایی راه های روستایی تاکید کردند . , لالی نیوز در این بازدید مدیر کل راه و شهرسازی ، نماینده شهرستان در مجلس ، فرماندار ، مدیرکل امور عشایر ، مدیریت ستاد بحران استان ، نمایندگانی از آب و برق استان و تعداد زیادی از مسئولان حضور داشتند که پس از تامین تجهیزات راه سازی مورد نیاز بر تسریع و اقدامات عاجل جهت بازگشایی راه های روستایی تاکید کردند . , لالی نیوز, در این بازدید مدیر کل راه و شهرسازی ، نماینده شهرستان در مجلس ، فرماندار ، مدیرکل امور عشایر ، مدیریت ستاد بحران استان ، نمایندگانی از آب و برق استان و تعداد زیادی از مسئولان حضور داشتند که پس از تامین تجهیزات راه سازی مورد نیاز بر تسریع و اقدامات عاجل جهت بازگشایی راه های روستایی تاکید کردند . ,

 

,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه