اخبار داغ

سردار سلامی:

هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است
جانشین فرمانده کل سپاه، با هشدار نسبت به کسانی که چشم طمع به کشور اسلامی ایران دارند و جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کنند، تاکید کرد: هر نقطه ای از اهداف و منافع حیاتی دشمنان که بخواهیم با انبوهی از موشکها ویران می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  دزفول امروز: گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس صبح امروز پنجشنبه ششم فروردین، با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از فرماندهان ارشد نظامی کشور، رزمندگان و ایثارگران دزفول، شوش و اندیمشک مسئولینی از شهرهای شمال خوزستان در حسینیه عاشقان ثارالله دزفول برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز, دزفول امروز, دزفول امروز,

 

,

عبور از عصر فتنه های پیچیده

, عبور از عصر فتنه های پیچیده,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این گردهمایی، با یاد از امام راحل(ره)، حضرت امام خمینی(ره) را شخصیتی والامقام که تمام وجود خود را وقف اسلام کرده است، توصیف و گفت: امام خمینی(ره) سر منشاء عزت، کرامت و شرافت همه امت اسلام در عصر بعثت جدید اسلام شد.

,

سردار سرتیپ پاسدار”حسین سلامی” با اشاره به فتنه های پیچیده عصر کنونی افزود: رهبر عزیز انقلاب با شجاعت علوی و با حکمت و دور اندیشی در عصر فتنه های پیچیده، کشتی نجات اسلام را از میان امواج طوفانی به ساحل امنیت و آرامش هدایت می کنند.

,

IMG 3308 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

, IMG 3308 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 3308 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است,

من در مقابل رزمندگان و خانواده شهدا احساس کوچکی و حقارت می کنم

, من در مقابل رزمندگان و خانواده شهدا احساس کوچکی و حقارت می کنم,

وی همچنین با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، گفت: درورد بر همه شهدای عزیز و بزرگوار سرزمین خون رنگ خوزستان و شهیدان پایتخت مقاومت ایران اسلامی دزفول قهرمان و اندیمشک عزیز.

,

این فرماده ارشد نظامی، افزود: شهدا به ما حیات دادند و ریشه های استقلال کشور را در عمق باور مردم مستحکم ساختند.

,

سردار سلامی با بیان احساسات درونی خود از حضور در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های شهدا ابراز کرد: من احساس کوچکی و حقارت می کنم وقتی به پیشکسوتان دفاع مقدس که چین و چروک های صورتشان نشان از خاطرات سخت در یکی از باشکوهترین قطعات بزرگ اسلام و ایران است، نگاه می کنم.

,

خوزستان محلی است که در آن خداوند زیر آتش عبادت می شد

, خوزستان محلی است که در آن خداوند زیر آتش عبادت می شد,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خوزستان را مشهد شهیدان، نقطه معراج و دری از درهای بهشت توصیف و خاطر نشان کرد: خوزستان محل پرواز روح های بلند و آسمانی است که حقیقتا زمین آن را یک کهکشان ستاره درخشان، نورانی و معنوی کرده است.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی، با بیان اینکه خوزستان محلی است که در آن خداوند زیر آتش عبادت می شد، ادامه داد: خوزستان محل عزت و اقتدار و آغاز شکوه امت اسلامی در عصر جدید است.

,

 IMG 3318 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

,  IMG 3318 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 3318 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 3318 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است,

دزفول، نماد مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم و مظهر انسانهای اهل صبر و توکل

, دزفول، نماد مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم و مظهر انسانهای اهل صبر و توکل,

وی با تجلیل از نقش مردم مقاوم دزفول در دوران دفاع مقدس افزود: دزفول، نماد مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم و مظهر انسانهای اهل صبر و توکل.

,

سردار حسین سلامی، ابراز کرد: دزفول یک شهر آسمانی روز زمین است که فرهنگ مقاومت، توکل، شجاعت، و ایستادگی در خانه خانه های آن تفسیر شد و همگان دزفول را با ایستادگی می شناسند و این یک مدال زرین افتخار و نشان جاودان الهی بر سینه مردمان این شهر است.

,

این فرمانده ارشد نظامی کشور، با اشاره به حضور رزمندگان دزفول در صف اول مقابله با تجاوز دشمن در اولین ثانیه های آغاز جنگ، گفت: آیات الهی در این سرزمین و در نمایش شکوهمند حماسه آفرینی های شما تفسیر شد.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به سالگرد عملیات پیروزمندانه فتح المبین، گفت: حماسه بزرگ فتح المبین تنها آزاد سازی قطعه ای از سرزمین اسلامی ما نبود بلکه آفرینش یک شکوه بزرگ و ایجاد یک تفکر و نظریه جدید برای دفاع در مقابل دشمنان بزرگ بود.

,

با ایمان و اراده می توان در مقابل بزرگترین امپراطوری های جهان ایستاد

, با ایمان و اراده می توان در مقابل بزرگترین امپراطوری های جهان ایستاد,

وی گفت: دفاع مقدس نظریه های منطق قدرت در جهان را با شکست مواجه کرد و یک حجت جاودان تا روز قیامت برای ایستادن در مقابل جهان قدرت ایجاد کرد.

,

سردار سلامی تاکید کرد: می توان با تکیه بر سرمایه های ایمان و اراده و روح عاشورا و پیروی از رهبری حکیم و مدیر که ژرفای اندیشه دشمنان را می شناسد، در مقابل بزرگترین امپراطوری های جهان ایستاد.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی، دفاع مقدس را الگوی مستضعفان جهان دانست و خاطر نشان کرد: دفاع مقدس نمایش واقعی و میدانی ایستادگی یک ملت تنها و مظلوم با تکیه بر اسلام و هدایت ولی فقیه در مقابل بی بدیل ترین تجمع امپراطوری های جهان است.

,

IMG 34331 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

, IMG 34331 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 34331 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است,

دفاع مقدس موجب تغییر میدان قدرت به نفع مسلمانان جهان شد

, دفاع مقدس موجب تغییر میدان قدرت به نفع مسلمانان جهان شد,

جانشین فرمانده کل سپاه، با اشاره به نقش لشکر ۷ حضرن ولی عصر(عج) خوزستان در دوران دفاع مقدس گفت: خوزستان سرزمین اسطوره ها و واقعیت های شبه افسانه است که رزمندگان و شهدا شجره طیبه ای از مقاومت را برای ملت ایران کاشتند که امروز به درختی بزرگ با شاخساری عظیم، ریشه هایی عمیق و میوه هایی دل نشین تبدیل شده است.

,

سردار سرتیپ پاسدار سلامی، با تاکید بر اینکه دفاع مقدس موجب شد تا میدان قدرت و موازین جهانی به معنای واقعی به نفع مسلمانان در جهان تغییر کند، ابراز کرد: در مقابل تمدن در حال زوال غرب، تمدن اسلامی به تدریج در حال درخشیدن است.

,

آموختن فرهنگ و ادبیات مقاومت در دفاع مقدس

, آموختن فرهنگ و ادبیات مقاومت در دفاع مقدس,

تحولات بین المللی، موضوعی بود که سردار سلامی بخشی از سخنان خود را به آن اختصاص داد و افزود: ما برای مقابله به دشمنان بزرگ و امپراطوری های مستکبر جهان نیاز به آموختن فرهنگ و ادبیات مقاومت بودیم که در میدان بزرگ آزمون تجربه و خداوند نشانه های بزرگی را به ما نشان داد.

,

وی ادامه داد: اگر دفاع مقدس نبود، نمی توانستیم باور کنیم و اطمینان قلب پیدا کنیم که می توان در مقابل ائتلافی از قدرتهای بزرگ جهان ایستاد.

,

IMG 3220 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

, IMG 3220 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 3220 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است,

آمریکا هر چه باشند در مقابل عظمت خدا ناچیز هستند

, آمریکا هر چه باشند در مقابل عظمت خدا ناچیز هستند,

سردار سلامی قدرت لایزال الهی را بالاترین قدرت در عالم هستی برشمرد و تاکید کرد: آمریکا، شوروی، اروپا و حکومت های پوسیده اعراب منطقه هر چه باشند در مقابل عظمت خدا ناچیز هستند و این درس بزرگی بود که امام(ره) در آن دوران طلایی مقاومت به ما اموخت که عظمت و عزت فقط مال خداست.

,

جانشین فرمانده کل سپاه، با انتقاد از کسانی که غیر خدا را به قدرت می خوانند گفت: بر اساس تعالیم قرآن تمام این ابرقدرتها قدرت ساخت یک مگس را هم ندارند و این نگاه قرآن به ادعای قدرت مستکبران است.

,

وی ابراز کرد: زمانی در کرخه و غرب شوش می جنگیدیم ولی امروز وقتی به صحنه تقابل انقلاب اسلامی و دنیای استکبار نگاه می کنیم، می بینیم که جبهه انقلاب اسلامی چقدر عمیق شده است.

,

آمریکا با تمام عناصر قدرتش نتوانست مانع از شکست های پیاپی رژیم صهیونیستی شود

, آمریکا با تمام عناصر قدرتش نتوانست مانع از شکست های پیاپی رژیم صهیونیستی شود,

سردار حسین سلامی تاکید کرد: دنیای استکبار به مفهوم حقیقی بر اساس همه شاخص های واقعی و علمی در حال زوال است و خورشید حیات قدرتهای استکباری به غروب خود نزدیک شده و خورشید درخشان تمدن اسلامی به تدریج به نقطه مرکزی آسمان عزت، شجاعت و اقتدار این امت بزرگ نزدیک می شود.

,

جانشین فرمانده کل سپاه، رویش جوانه های مقاومت هشت ساله مبت ایران را در لبنان و فلسطین عنوان و افزود: قبل از انقلاب در زمانی که رژیم صهیونیستی قدرت کنونی را نداشت، به تنهایی توانست طی شش روز ارتش های بزرگ عربی را شکست و سرزمین های آنها را اشغال کند ولی با دمیدن روح مقاومت ملت ایران در جوانان فلسطین و لبنان شاهد شکست های متوالی اسرائیل هستیم و آمریکایی که تمام عناصر قدرت را در دست دارد نتوانسته مانع از شکست های رژیم صهیونیستی در این چهار جنگ اخیر شود.

,

وی ادامه داد: این درحالی است که رژیم تا دندان مسلح اسرائیلی این شکست ها را از گروهی اندک با سلاح های ابتدایی و با جنگی نامنظم و مخفی خورده است.

,

 IMG 3213 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

, IMG 3213 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 3213 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است,

تفکر انقلاب اسلامی در منطقه استراتژیک شرق مدیترانه حاکم شده است

, تفکر انقلاب اسلامی در منطقه استراتژیک شرق مدیترانه حاکم شده است,

سردار سلامی، تمامی این پیروزی های جبهه مقاومت را نشان از پیدایش یک قدرت جدید دانست و ابراز کرد: امروز تفکر انقلابی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی در شرق مدیترانه در یک میدان مؤثر استراتژیک و سوق الجیشی جهانی حاکم است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه، با بیان اینکه نظریه پردازان غربی می گویند امروز کسی می تواند بر جهان حاکمیت داشته باشد که در کشورهای اسلامی و خاورمیانه مسلط باشد به نقشه راهبردی آمریکا موسوم به “نقشه راه” اشاره و گفت: آمریکا بر اساس این نقشه راهبردی، بدنبال تسلط سیاسی کامل بر حکومت های پوسیده عربی و کشورهای منطقه بودند اما نقشه های آنها با شکست مواجه شده است.

,

با افول شتابدار آمریکا و اروپا مواجه هستیم

, با افول شتابدار آمریکا و اروپا مواجه هستیم,

وی تاکید کرد: امروز با افول شتابدار آمریکا و اروپا در تمام عرصه های نظامی، سیاسی و اقتصادی در جهان اسلام و خاورمیانه مواجه هستیم.

,

سردار سلامی با اشاره به سیاست های آمریکا در عراق، گفت: آمریکا بدنبال اشغال عراق به بهانه ۱۱ سپتامبر بود و پس از سه هزار میلیارد دلار هزینه و هزاران کشته، به اعتراف خودشان مجبور شدند عراق را به عنوان منطقه سیاسی مهم در اختیار نفوذ و تسلط تفکر انقلاب اسلامی قرار دهند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سنت آمریکا را هزینه دیگران و منفعت آمریکا توصیف و گفت: اکنون به اعتراف آمریکایی ها، آمریکا در حال هزینه در منطقه است و منفعت آن به ایران می رسد.

,

تحولات میدانی و سیاسی عراق، توسط طرفداران انقلاب اسلامی در عراق صورت می گیرد نه آمریکا

, تحولات میدانی و سیاسی عراق، توسط طرفداران انقلاب اسلامی در عراق صورت می گیرد نه آمریکا,

وی با تاکید بر اینکه امروز تحولات میدانی و سیاسی عراق، توسط طرفداران انقلاب اسلامی در عراق صورت می گیرد نه آمریکا، با اشاره به ائتلاف ضد داعشی آمریکا گفت: ائتلاف ضد داعشی آمریکا هیچ جایگاهی در تحولات میدانی عراق ندارد.

,

سردار سلامی، عراق را عرصه تجلی انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: نمایش بزرگ ۲۰ میلیونی اربعین اوج اشتراکات فرهنگی و اعتقادی مردم ایران و عراق را به نمایش گذاشت.

,

 IMG 3280 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

, IMG 3280 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 3280 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است,

صحنه برای قدرت نمایی آمریکا وجود ندارد

, صحنه برای قدرت نمایی آمریکا وجود ندارد,

جانشین فرمانده کل سپاه، با بیان اینکه آمریکا صاحب قدرت است ولی توانایی بکارگیری قدرت خود را در منطقه ندارد، اظهار کرد: صحنه برای قدرت نمایی آمریکا وجود ندارد.

,

وی با اشاره به اوضواع سوریه، بیان کرد: همه قدرتهای جهان برای فروپاشاندن محور مقاومت اسلامی در سوریه به کمک نیروهای افرطی تکفیری با تحریک اعتقادی و حمایت های گسترده مالی، تسلیحاتی و آموزشی متحد شدند،ولی حاصل آن این شد که اکنون آمریکایی ها می گویند بشار اسد نه تنها یک مسئله نیست بلکه بخشی از حل مسئله است.

,

توخالی بودن ضرب الاجل آمریکا

, توخالی بودن ضرب الاجل آمریکا ,

سردار سلامی، ضرب الاجل آمریکا و ائتلاف ضد دعشی برای حمله زمینی به سوریه را یادآور شد و ابراز کرد: وقتی ائتلاف ضد داعش ادعای مداخله نظامی در سوریه نمودند و همه با پایان ضرب الاجل تصور می کردند که حمله آغاز خواهد شد ولی عقب نشینی کردند و برای اولین بار نتوانستند ضرب الاجل حمله خود را عملی کنند که همه اینها نشانه های زوال سیاستهای منطقه ای آن ها است.

,

قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است

, قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است,

وی تاکید کرد: امروز همه سرزمین های بلاد اسلامی به نقطه ای ناامن برای آمریکایی ها تبدیل شده که جرأت نمی کنند از عرض یک خیابان در شهرهای اسلامی عبور کنند و تمام نظام های پوسیده و دست نخورده اسلامی که همچنان آمریکا حضور دارد، همه در التهاب و در انتظار طوفان و زلزله سیاسی هستند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر فروپاشیده شدن نظم ساخته آمریکا در جهان اسلامی گفت: قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است.

,

IMG 3141 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

, IMG 3141 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 3141 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است,

انقلاب اسلامی در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است

, انقلاب اسلامی در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است,

سردار سلامی به اشاره به گسترش تفکر، ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی به یمن افزود: انقلاب اسلامی امروز چتر سیاسی و سلطه امنیتی خود را بر یمن گسترانده است.

,

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است که امام روزگاری آن را بشارت داد و افق های اندیشه نورانی رهبر مرزهای جهان اسلام را تحت نفوذ الهامات سعادت بخش خود قرار داده است.

,

تنگه مهم و استراتژیک باب المندب در دید و تیر رزمندگان دوستدار انقلاب اسلامی است

, تنگه مهم و استراتژیک باب المندب در دید و تیر رزمندگان دوستدار انقلاب اسلامی است,

جانشین فرمانده سپاه افزود: اکنون تنگه مهم و استراتژیک باب المندب که بخش عظیمی از انرژی و تجارت جهانی از آن عبور می کند، در دید و تیر رزمندگان دوستدار ومحب انقلاب اسلامی است و در آنجا پرچم اسلام و انقلاب در آنجا به اهتزاز درآمده است.

,

این فرمانده ارشد نظامی کشور تاکید کرد: از مدیترانه تا باب المندب و شمال آفریقا تا خلیج فارس و تنگه هرمز یعنی بخش اعظمی از قدرت ژئوپولیتیکی جهان تحت سیطره تفکر انقلاب اسلامی است و معنای آن تحمیل اراده سیاسی ما به دنیای استکبار است.

,

ذخیره موشک های برد بلند ایران بسیار خوب است

, ذخیره موشک های برد بلند ایران بسیار خوب است,

وی تحریم های دشمن را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در جایی که تحریم شدیم پیشرفت های چشم گیری داشته ایم، اظهار کرد: صنعت هوافضا تحریمی ترین صنعت ما بود که امروز به پیشرفت های عظیمی رسیده و ماهواره های ما در حال گردش در مدار زمین هستند.

,

سردار سلامی، ذخیره موشک های برد بلند ایران را بسیار خوب دانست و با بیان اینکه مکان برای ذخیره موشک های برد بلند کم می آوریم، با هشدار نسبت به کسانی که چشم طمع به کشور اسلامی ایران دارند و جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کنند، تاکید کرد: هر نقطه ای از اهداف و منافع حیاتی دشمنان که بخواهیم با انبوهی از موشکها ویران می کنیم.

,

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پدافند ما امروز پرنده های ریز در آسمان شکار می کنند و نیروهای دریایی ما پرچم هایشان را کنار ناوهای غول پیکر دشمنانمان به اهتزاز در می آورند و با بیسیم از آنها می خواهند شماره بدنه ناوهایشان را اعلام کنند و آنها مأبانه جواب می دهند. این یعنی اقتدار و عزت.

,

IMG 3126 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

, IMG 3126 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 3126 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است,

وعده های قرآن در حال تفسیر شدن هستند

, وعده های قرآن در حال تفسیر شدن هستند,

وی ادامه داد: دقیقا آنچه در قران آمده امروز روی زمین در حال تفسیر شدن است وهمه اینها به برکت همدلی، همزبانی ، وحدت و تبعیت از اندیشه های ولایت فقیه است.

,

ولایت فقیه، تفاوت جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها است

, ولایت فقیه، تفاوت جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها است,

این فرمانده ارشد نظامی، تفاوت جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها را در ولایت فقیه دانست و ابراز کرد: ملت ما گوش به فرمان رهبری حکیم، دوراندیش، وارسته، خداشناس، اسلام شناس، دشمن شناس، زمان شناس و محیط شناس دارد که باید از یان قدردان این موهبت عظیم بود.

,

همدلی و همزبانی دولت و ملت، رمز موفقیت ها و پیروزی کشور

, همدلی و همزبانی دولت و ملت، رمز موفقیت ها و پیروزی کشور,

سردار سلامی با شاره به نامگذاری سال جدید به عنوان دولت و ملت، همدلی و هم زبانی، ابراز کرد: رمز موفقیت ما در گذشته و پیروزی های ما در آینده همین همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده و است.

,

IMG 3164 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

, IMG 3164 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 3164 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است,

سردار رئوفی: همدلی و همزبانی ملت و دولت ضرورت و نیاز کشور است

, سردار رئوفی: همدلی و همزبانی ملت و دولت ضرورت و نیاز کشور است,

سردار “عبدالمحمد رئوفی نژاد” فرمانده لشکر هفت ولی عصر (عج) خوزستان در دوران دفاع مقدس نیز در این گردهمایی، همدلی و همزبانی ملت و دولت را ضرورت و نیاز کشور دانست و گفت: باید دولت در راستای تحقق این شعاراز تمام توان و ظرفیت ها استفاده کرده و مردم نیز باید به وظیفه خطیر و سنگین خود عمل نموده و دولت را یاری کند.

,

وی با تقدیر از حضور همه رزمندگان و ایثارگران دزفول، اندیمشک و شوش در این همایش، هدف از برگزاری گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس را حفظ انسجام و بهره گیری از ظرفیت این رزمندگان در عرصه های مختلف عنوان کرد.

,

 

,

IMG 3204 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است

, IMG 3204 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است, IMG 3204 سردار سلامی: هر نقطه ای از منافع دشمنان را با انبوه موشکها منهدم می کنیم/ قاعده بازی در منطقه تغییر کرده است/ چتر سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی بر یمن گسترده شده است,

حجت الاسلام خسروپناه: جنگ امروز، جنگ بر سر تمدن اسلامی است

, حجت الاسلام خسروپناه: جنگ امروز، جنگ بر سر تمدن اسلامی است,

حجت الاسلام “عبدالحسین خسروپناه” امام جمعه موقت دزفول، نیز در سخنانی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ بر سر تمدن اسلامی است، گفت: دشمنان به خوبی می دانند که این ظرفیت تمدن سازی در شیعه از ایران شکل خواهد گرفت و به همین خاطر از این موضوع هراسانند.

,

وی با اشره به لهانه جویی غربی ها در مذاکرات هسته ای، دلیلی اصلی آن را مقابله با اسلامی که توانایی الگو شدن در جهان دارد، دانست و ابراز کرد: شیعه با جمع کردن دین و عقل و تبیین فلسفه در عرصه های مختلف و جاری شدن آن در زندگی مردم، توانایی تمدنسازی دارد و دشمن از هر اقدامی برای جلوگیری از آن فروگذار نکرده است.
رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران،گفت: اکثر دانشمندان جوان ایران در عرصه های مختلف تکنولوژی انقلابی، ولایی و مذهبی هستند که پشت به دعوتنامه های مؤسسات معتبر خارجی کرده اند و با وجود تمام محدودیت ها در داخل با اعتقاد و تلاش در حال خلق اقدام بزرگ علمی هستند.

,
,

همچنین با بیان ظرفیت بالای بسیج در عرصه های مختلف اشاره و خواستار بهره گیری از ظرفیت های نخبگان علمی ایران و جهان اسلام برای بررسی مشکلات و ارائه راه حل های اجرایی در عرصه های شد.
تجلیل از جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر بخش های این مراسم بود.

,
,

انتهای پیام/ص

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه