اخبار داغ

ماموستا محمودی:

حمله به یمن برخلاف قانون بین المللی و شریعت اسلام است

حمله به یمن برخلاف قانون بین المللی و شریعت اسلام است
امام جمعه پیرانشهر گفت: حمله عربستان و همپیمانانش به یمن ناجوانمردانه و جنایتکارانه است که بر خلاف قانون بین المللی و قانون شریعت اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر درگفتگو با کوردپیام نسبت به حمله  عربستان و کشورهای هم پیمانش به یمن گفت: این یک حمله ناجوانمردانه و جنایتکارانه ایست که بر خلاف قانون بین المللی و قانون شریعت اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوردپیام,

وی  نسبت به اینکه غرب کشوری قانونی و دموکراسی را نمی خواهد اظهار کرد: این انقلاب قانونی و مردمی است که شیعه و سنی در یمن با هم متحد شده و انقلاب کرده اند و اکثریت یمن با انقلاب کننده ها هستند  که مردمانش خودشان خواسته اند.

,

امام جمعه پیرانشهر افزود: اگر انها دموکراسی خواهند و می خواهند عدالت برپا شود و مظلوم از زیر ستم ظالم بیرون بیاید و مستقل باشند هرگز انها حمله نمی کردند و در طول تاریخ انها طرفدار ظالمین  بوده اند.

,

ماموستا محمودی گفت: مستکبرین که علیه مظلومان بر پا خواسته اند و می خواهند مظلومان را نابود کنند این مردم مظلوم است که  موفق میدان خواهند شد اگر از خود دفاع کنند.

,

وی این حرکت را جنایت بزرگ خواند و گفت: مسئول این همه خونریزی ها امریکا، عربستان و کشورهای همپیمانش هستند.

,

امام جمعه پیرانشهر گفت: شیعه و سنی فرق ندارد حاکمان عربستان نه شیعه اند و نه سنی ؛ انها طرفدار وابسته به امریکا هستند .

,

محمودی  تصریح کرد: اگر انها طرفدار دموکراسی هستند باید یمن را به خود مردم بدهند تا خودشان تصمیم بگیرند چون مردم استقلال می خواهند نه وابستگی به امریکا و انگلیس ؛  آنها یک روز از کرده خود پشیمان می شوند .

,

انتهای پیام /ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه