اخبار داغ

نماینده مردم سیستان در مجلس:

ریشه تجاوز عربستان به یمن در رژیم صهیونیستی و امریکا خلاصه می شود

ریشه تجاوز عربستان به یمن در رژیم صهیونیستی و امریکا خلاصه می شود
نماینده مردم سیستان گفت: این اقدام عربستان نه تنها هیچ دستاوردی برای این کشور و کشورهای کمک کننده به آن نخواهد داشت بلکه سونامی خطرناکی در کمین عربستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناسید باقر حسینی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا در خصوص تجاوز عربستان به یمن با بیان اینکه مساعدت و همکاری برخی کشورهای مسلمان برای حمله به یک کشور مسلمان دیگر، جای تأسف بسیار دارد، افزود: به طور قطع هدف از اینگونه جنگ طلبی و آتش افزوی ها مقابله با گفتمان اسلامی، انقلاب های اسلامی و بیداری اسلامی است.

نماینده مردم سیستان بیان نمود: اگر آمریکا و سران کشورهایی که به یمن حمله کرده اند قائل بر دمکراسی هستند باید بدانند و قبول داشته باشند که تغییر دولت و رژیم خواست مردم یمن و قیام آنها علیه دیکتاتوری بوده است و باید همگان به این خواست ملی مردم یمن احترام بگذارند.

حسینی ادامه داد: این اقدام عربستان نه تنها هیچ دستاوردی برای این کشور و کشورهای کمک کننده به آن نخواهد داشت بلکه سونامی خطرناکی در کمین عربستان است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه حکومت سعودی در داخل کشور خود متزلزل است و با این حرکت خشم مردم خود را نیز بر علیه خود برانگیخته است، اظهارداشت: انقلاب مردم یمن، خواست همه مردم در این کشور بوده است و نه تنها با بمباران چیزی عوض نمی شود بلکه نیروهای مردمی و انصارالله بیشتر ترغیب به سرکوب دشمنان خود خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات نظامی در یمن نقض حریم این کشور به شمار می‌رود،افزود: ریشه این تجاوزها در رژیم صهیونیستی و امریکای جنایتکار است که به دلیل حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی ،اقدام های خبیثانه را در کشورهای اسلامی انجام می دهند تا به وحدت شیعه و سنی آسیب وارد کنند که البته بیداری اسلامی که از چند سال گذشته در کشورهای اسلامی به اوج خود رسیده است، این اقدامات جنایتکارانه را نافرجام خواهد کرد.


انتهای پیام/ص

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه