اخبار داغ

رئیس شورای آمریکایی های ایرانی تبار تاکید کرد:

آمریکا می خواهد ایران را در مذاکرات هسته ای فریب دهد

آمریکا می خواهد ایران را در مذاکرات هسته ای فریب دهد
آمریکا به عربستان سعودی و اسرائیل گفته است فعلا صبر کنند و منتظر باشند ببینند بعد از حصول توافق چه خواهد شد. من فکر نمی کنم آینده بعد از توافق برای ایران خوب باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هوشنگ امیر احمدی در گفتگو با شبکه راشاتودی درباره گفتگوهای هسته ای ایران گفت: به نظر من آمریکا بازی بسیار حرفه ای با ایران و دیگران بازی می کند و هدفش خلع سلاح ایران از برنامه هسته ای این کشور است. آمریکا می خواهد ایران را مجبور کند تعهداتی در چارچوب توافق هسته ای بدهد و بعد از آن خودش از تعهداتش تخطی کند و خواسته های دیگری را به ایران تحمیل کند. بنابراین آمریکا به عربستان سعودی و اسرائیل گفته است فعلا صبر کنند و منتظر باشند ببینند بعد از حصول توافق چه خواهد شد. من فکر نمی کنم آینده بعد از توافق برای ایران خوب باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هوشنگ امیر احمدی در گفتگو با شبکه راشاتودی درباره گفتگوهای هسته ای ایران گفت: به نظر من آمریکا بازی بسیار حرفه ای با ایران و دیگران بازی می کند و هدفش خلع سلاح ایران از برنامه هسته ای این کشور است. آمریکا می خواهد ایران را مجبور کند تعهداتی در چارچوب توافق هسته ای بدهد و بعد از آن خودش از تعهداتش تخطی کند و خواسته های دیگری را به ایران تحمیل کند. بنابراین آمریکا به عربستان سعودی و اسرائیل گفته است فعلا صبر کنند و منتظر باشند ببینند بعد از حصول توافق چه خواهد شد. من فکر نمی کنم آینده بعد از توافق ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه