اخبار داغ

علمای اهل سنت استان کرمانشاه مطرح کردند:

حمله آل سعود به یمن گوشه ای از سناریوی اسلام هراسی آمریکاست/ دست های شیطانی صهیونیست در آستین عربستان

حمله آل سعود به یمن گوشه ای از سناریوی اسلام هراسی آمریکاست/ دست های شیطانی صهیونیست در آستین عربستان
علما، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان کرمانشاه با محکوم کردن حملات وحشیانه آل سعود به یمن، این اقدام را در راستای برنامه اسلام هراسی آمریکا و بحران آفرینی در منطقه اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد از صبح روز ینج شنبه (دیروز) عربستان و تعدادی از همپیمانان عربی آل سعود در منطقه با پشتیبانی لوجستیکی ایالات متحده آمریکا یمن و مردم بی دفاع این کشور را تحت آماج حملات هوایی خود قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, که اطلاع رسانی مرصاد,

بر اساس این گزارش رسانه های انگلیس آمریکا و اسرائیل نیز با فضاسازی های دروغین به دنبال ایجاد فضای دو قطبی شیعه و سنی در راستای سیاستهای گذشته خود هستند تا جنگ عربستان را در یمن با تحریف واقعه به جای تقابل با انقلاب مردمی این کشور، رویارویی با ایران نشان دهند.

,

در این راستا علمای اهل سنت سراسر استان کرمانشاه در گفتگو ها و بیانیه های جداگانه ای اقدام غیر انسانی رژیم آل سعود را محکوم و همدردی برادران اهل تسنن ایران را با مردم بی دفاع یمن اعلام کردند.

,

 

,

اقدام عربستان در راستای منافع شیطانی صهیونیستهاست

, اقدام عربستان در راستای منافع شیطانی صهیونیستهاست, اقدام عربستان در راستای منافع شیطانی صهیونیستهاست,

امام جماعت اهل سنت قصرشیرین حمله دولت عربستان سعودی به کشور یمن را به شدت محکوم کرد و این اقدام گستاخانه را حرکت بر منافع شیطانی و نا مشروع صهیونیست دانست.

, امام جماعت اهل سنت قصرشیرین حمله دولت عربستان سعودی به کشور یمن را به شدت محکوم کرد و این اقدام گستاخانه را حرکت بر منافع شیطانی و نا مشروع صهیونیست دانست.,

ماموستا ملا عادل غلامی ضمن محکومیت حمله عربستان سعودی به مردم مسلمان یمن بیان داشت: در دین مبین اسلام هرگونه حمله و تجاوز به استقلال کشورهای دیگر از هر لحاظ محکوم است.

,

 وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که تمام دنیای کفر در مقابل مسلمانان قرار گرفته اند و این گونه حملات بی شک توطئه یهود، اسرائیل و انگلیس برای نابودی اسلام است.
 وی تاکید کرد: حملاتی که امروز در یمن انجام می گیرد، علاوه بر عوامل سیاسی، ناشی از برنامه ریزی چندین ساله وهابیت و کشورهای کفار غربی در یمن است.
  امام جماعت اهل سنت قصرشیرین اقدام گستاخانه عربستان سعودی بر علیه یمن را حرکت بر منافع شیطانی و نا مشروع صهیونیست خواند.

,
,
,

 ماموستا غلامی تصریح کرد: عربستان که خود را مرکز اسلام می داند با تفکرات وهابی گونه خود در این کشور باعث شده است که غربی ها با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده، برنامه های خود را برای نابودی اسلام دنبال کنند.

,

 

,

عربستان این اقدامات وحشیانه را پایان دهد

, عربستان این اقدامات وحشیانه را پایان دهد, عربستان این اقدامات وحشیانه را پایان دهد,

تعدادی از علما و روحانیون اهل سنت شهرستان جوانرود نیز با صدور اطلاعیه ای این اقدامات وحشیانه را محکوم کردند.

,

در این اطلاعیه آمده است:  "حمله عربستان به یمن برافروخته شدن جنگ میان امت اسلامی وپیچیده تر شدن اوضاع داخلی این کشور است و این امر به صلاح  مسلمانان بخصوص در اوضاع حساس کنونی نیست.

,

این اطلاعیه می افزاید: ایجاد تنشی جدید  با حمله  به یمن باعث برافروخته شدن جنگ میان امت اسلامی وپیچیده تر شدن اوضاع داخلی این کشور است و این امر به صلاح  مسلمانان بخصوص در اوضاع حساس کنونی نیست.

,

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هم اکنون مسلمانان منطقه  با مشکلات عدیده ای همچون حضور تند روها  و تلاش غرب  برای اختلاف افکنی میان مسلمانان در منطقه روبرو هستند و شاید این گونه حرکتها که موجب پیچیده تر شدن اوضاع داخلی یمن خواهد شد، نتایج وخیم و صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

,

این اطلاعیه تصریح دارد: کشورها منطقه می بایست با احترام به حریم یکدیگر، شرایط و فرصتهای حل و فصل مسالمت آمیز اوضاع داخلی  را فرهم نموده و نباید با اقدام به حمله نظامی باعث تشدید درگیریها و اختلافات شده و در راستای گسترش بحران در منطقه گام بردارند.

,

در پایان این اطلاعیه آمده است: این گونه حرکتها از دیدگاه مسلمانان محکوم است و عربستان می بایست هر چه سریعتر به آن خاتمه دهد.

,

 

,

حمله به یمن در پازل اسلام ستیزی آمریکا تعریف می شود

, حمله به یمن در پازل اسلام ستیزی آمریکا تعریف می شود, حمله به یمن در پازل اسلام ستیزی آمریکا تعریف می شود,

همچنین ائمه جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان روانسر نیز این اقدام ددمنشانه را محکوم و خواستار پایان دادن به این حملات شدند.

, همچنین ائمه جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان روانسر نیز این اقدام ددمنشانه را محکوم و خواستار پایان دادن به این حملات شدند.,

ائمه جمعه و جماعات بخش شاهو اقدامات تروریستی حمله به یمن را توسط آل سعود به شدت محکوم کردند.

, ائمه جمعه و جماعات بخش شاهو اقدامات تروریستی حمله به یمن را توسط آل سعود به شدت محکوم کردند.,

 ائمه جمعه و جماعات بخش شاهو در پیامی ضمن محکوم نمودن  اقدام آل سعود مینی بر تجاوز یه یمن عنوان داشتند سنت حضرت رسول (ص) و خود پیامبر (ص) تاکید بر محبت برادری و وحدت میان مسلمین می باشد.

,

آنان با بیان اینکه قرآن کریم هیچ راهی را برای ظلم و تعدی برای احدی ایجاد نکرده است و این حرکت وحشیانه و کشتار افراد بی گناه، با هیچ یک از موازین شرعی و الهی سنخیتی ندارد افزودند: این اقدام  نه تنها به آل سعود ضربه می زند بلکه لکه ننگی خواهد شد در منطقه و این همان چیزی است که آمریکا به دنبال آن است.

,

ائمه جمعه و جماعات بخش شاهو در پایان بار دیگر ضمن محکوم نمودن این اقدام افزودند استکبار و اکنون دست آموزان غرب با اینگونه اقدامات سعی در خشن نشان دادن چهره اسلام و اسلام ستیزی در جهان را دارند و اینها  نتیجه‌ای جز گسترش تروریسم و افراطی گری نخواهد داشت و نا امنی را به کل منطقه تسریع خواهد داد.

,

 

,

عربستان باید پناهگاه مسلمانان باشد نه عامل کشتار آنها

, عربستان باید پناهگاه مسلمانان باشد نه عامل کشتار آنها, عربستان باید پناهگاه مسلمانان باشد نه عامل کشتار آنها,

همچنین ائمه جمعه وجماعات اهل سنت شهرستان سرپلذهاب نیز حمله عربستان وسایر کشورهای همپیمان آل سعود در منطقه به خاک یمن را محکوم  و اعلام کردند: این حمله نقض آشکار قوانین بین المللی است.

, همچنین ائمه جمعه وجماعات اهل سنت شهرستان سرپلذهاب نیز حمله عربستان وسایر کشورهای همپیمان آل سعود در منطقه به خاک یمن را محکوم  و اعلام کردند: این حمله نقض آشکار قوانین بین المللی است.,

امام جمعه اهل سنت سرپلذهاب نیز ضمن محکوم نمودن این حملات گفت: حمله عربستان به یمن و کشته شدن مردم مظلوم این کشور از برنامه های آمریکای جنایتکار برای ایجادتفرقه بین مسمانان است.

,

ملارشید ثنایی افزود: مسلمانان باید بابصیرت کامل نقشه های دشمنان اسلام را نقش برآب کرده و در برابر آنها باهم متحد باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: عربستان باوجود کعبه باید پناهگاه مسلمانان باشد و همانگونه که دین اسلام عامل صلح می باشد این کشورنیز باید از کشتار مسلمانان بپرهیزد.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه