اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

یمن باتلاق بزرگی برای عربستان می شود/مردم یمن پای انقلاب خود ایستاده اند

یمن باتلاق بزرگی برای عربستان می شود/مردم یمن پای انقلاب خود ایستاده اند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:تجاوز عربستان به یمن باتلاق بزرگی را برای این کشور رقم خواهد زد که خارج شدن از آن در دست این کشور قرار نمی گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به تجاوز عربستان به یمن اظهار داشت: مردم یمن زحمات بسیاری را برای به نتیجه رسیدن استقلال خود کشیده اند و اجازه نمی دهند عربستان و ایادی آن مانع حرکت مردم شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه رژیم گذشته یمن کاملا وابسته به آمریکا و عربستان بود، تصریح کرد: مردم یمن با انقلاب خود توانستند این رژیم وابسته را از سر راه خود بردارند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از کشور یمن در دست انقلابیون است و دست آمریکایی ها از منافعی که در این کشور داشتند، قطع شده است.

,

اسماعیلی با اشاره به اینکه آمریکا و عربستان طی دو سال گذشته تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا انقلاب یمن دچار انحراف شود، خاطرنشان کرد: اما این انقلاب با پایداری مردم یمن به نتیجه رسیده و در آستانه نهایی شدن است.

,

وی با بیان اینکه یمن در گذشته حیات خلوتی برای عربستان محسوب می شد، افزود: عربستان و آمریکا به شدت از مردم و انقلاب یمن عصبانی هستند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمله عربستان به یمن اشتباه بزرگی است که عربستان را در باتلاقی گرفتار می کند که خارج شدن آن دیگر در دست این کشور نخواهد بود، بیان داشت: مردم پای انقلاب خود ایستاده و از آن دفاع خواهند کرد.

,

اسماعیلی با بیان اینکه مردم یمن از موجودیت خود دفاع می کنند، افزود: کشورهایی که عربستان را در این تجاوز همراهی می کنند، به شدت ضربه خواهند دید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه