اخبار داغ

اولین کاروان راهیان نور بسیجیان عشایری کرمانشاه به جنوب اعزام شد+تصاویر

اولین کاروان راهیان نور بسیجیان عشایری کرمانشاه به جنوب اعزام شد+تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: صبح امروز 88 نفر از خواهران بسیجی این سپاه در قالب اولین کاروان راهیان نورسال 94 به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج عشایر از کرمانشاه؛ "سرهنگ نبی احمدی" فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه از اعزام اولین کاروان راهیان نور بسیج عشایری استان کرمانشاه به مقصد مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایر ,

وی با اشاره به اینکه این کاروان با شرکت 88 نفر بانوی بسیج عشایری استان تشکیل شده است افزود: این کاروانها در مدت 3 روز از مناطق عملیاتی خرمشهر، آبادان، خوزستان بازدید خواهند کرد و امید می رود، زائرین عزیز بیشترین استفاده معنوی را از این سفر ببرند.

,

احمدی خاطر نشان کرد: این کاروان که صبح امروز اعزام شدند تنها تشکیل شده از بانوان بسیجی بود که البته برنامه ریزی هایی انجام گرفته است که همین حدود از بسیجیان برادر نیز در روز 11 فروردین ماه 94 به شکل سازماندهی شده و کاروانی به جنوب کشور اعزام شوند.

,

این مقام مسئول ادامه داد: اینگونه سفرها میتواند روحیه معنوی و ایثار را در وجود بسیجیان نهادینه کند و آنها می توانند به عنوان نسل جدید با گذشته خود و رنج هایی که برای به ثمر رسیدن نهال انقلاب کشیده شده و افرادی که از جان و خون  خودشان گذشتند تا این کشور سرپا بماند، آشنا شوند.

,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه