اخبار داغ

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

ظهور تروریسم پیامد حمله به یمن است/آمریکا جرات حمله زمینی به یمن را ندارد

ظهور تروریسم پیامد حمله به یمن است/آمریکا جرات حمله زمینی به یمن را ندارد
آمریکا از طرفی به عربستان کمک می کند و در حمله هوایی همواره از عربستان حمایت می کند ولی از سوی دیگر از پیامد های این حمله و گردابی که یمن برای هرگونه ماجراجویی نظامی در خاک این کشور پدید می آورد به شدت هراسان است که به خاطر همین جرات نمی کند به صراحت وارد جنگ با یمن شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عباس رجائی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب با محکومیت حمله نظامی عربستان به یمن گفت: این حمله سبب ناامنی منطقه  خاورمیانه می شود و عربستان باید در برابر پیامدهای این حمله پاسخگو باشد زیرا این حمله تروریسم را افزایش داده و سبب ناامنی جهان خواهد شد.

رجائی با تاکید بر واکنش سریع کشور های اسلامی به این اقدام نظامی عربستان  و مجکوم کردن آن گفت: متاسفانه شورای همکاری خلیج فارس و کشور های عضو آن  عاملان اصلی کشتار مردم یمن خواهند بود که به دنبال مصادره کردن انقلاب مردمی یمن به نفع خود خواهند بود.

وی به همکاری برخی کشور های عربی با عربستان در کشتار مردم یمن اشاره کرد و افزود: امارات، قطر و اردن با این همکاری در واقع نابودی کشور خودشان را فراهم کردند زیرا ظهور پدیده شوم تروریسم در منطقه اول دامن پدید آورندگان آن را خواهد گرفت و با جرات می توان گفت که ما باید شاهد نابودی کشور های عربی منطقه در آینده نزدیک باشیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این تجاوز نظامی زمینه را برای ورود انصار الله در خاک عربستان فراهم می کند افزود: انصار الله یمن در برابر این تجاوز ساکت نمی شیند و همان طور که تا الان مانع خواسته های عربستان در یمن شده است هم اکنون نیز به دنبال انتقام جدی از عربستان است که ممکن است این انتقام سبب هرج و مرج داخلی شدیدی در عربستان شود.

رجائی به سیاست های دوجانبه آمریکا در برابر یمن اشاره کرد و افزود: آمریکا از طرفی به عربستان کمک می کند و در حمله هوایی همواره از عربستان حمایت می کند ولی از سوی دیگر از پیامد های این حمله و گردابی که یمن برای هرگونه ماجراجویی نظامی در خاک این کشور پدید می آورد به شدت هراسان است که به خاطر همین جرات نمی کند به صراحت وارد جنگ با یمن شود.

وی هدف از حمله عربستان به یمن را جبران شکست های پی در پی این کشور از ایران دانست و افزود: عربستان با به راه انداختن داعش و  حمایت همه جانبه از داعش به دنبال نابودی جریان مقاومت بود که با شکست های پی در پی داعش در عراق و سوریه  به فکر از بین بردن انقلاب مردمی یمن افتاد که در این راه نیز شکست خواهد خورد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با حمایت از مبارزات مردمی گروه انصار الله یمن در برابر زیاده  خواهی های استکبار گفت: انصار الله یمن برگرفته از دل مردم یمن است و همانطور که حزب الله در لبنان و حماس در فلسطین و گروههای مردمی در عراق بارها پشت اسرائیل و آمریکا را به خاک مالیدند این گروه نیز با اتکا به مردم مقدمات نابودی آل سعود را در منطقه فراهم خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه