اخبار داغ

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

آمریکا از قدرت گرفتن انصارالله در یمن می ترسد/عربستان بیشترین ضرر را از گسترش تروریسم خواهد برد

آمریکا از قدرت گرفتن انصارالله در یمن می ترسد/عربستان بیشترین ضرر را از گسترش تروریسم خواهد برد
عربستان با این اقدام نظامی خود فتنه و تروریسم را در منطقه گسترش داده و مهم ترین ضرر از گسترش تروریسم در منطقه متوجه خود عربستان است که دیگر قادر نخواهد بود جلوی گسترش و نفوذ تروریسم را بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  حجت الاسلام علیرضا سلیمی  نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب با محکومیت حمله نظامی عربستان به یمن گفت:گناه مردم یمن این است که به دنبال برپایی یک حکومت مردمی هستند و به دنبال برپایی یک دموکراسی در کشور خود می باشند که متاسفانه عربستان و آمریکا می خواهند ملت یمن دست نشانده آنها باشند.

سلیمی چراغ سبز آمریکا و حمایت علنی آنها از عربستان را نشان از ترس آمریکا از انصار الله یمن دانست وافزود:آمریکا دوست ندارد یمن را از دست بدهد زیرا  با از دست دادن یمن  وبحرین  کل منطقه را از دست داده است و تمام تلاش خود را میکند تا جلوی به ثمر نشستن این انقلاب را بگیرد.

وی حمله به یمن را نشان از نا امیدی عربستان و آمریکا از موفقیت داعش دانست وافزود:هدف از به راه انداختن داعش نابودی جریان مقاومت و جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه بود که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای مردمی عراق و سوریه این فتنه استکبار جهانی در حال نابودی است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر همراهی کشورهای مسلمان با مردم یمن افزود:متاسفانه ما شاهدیم که برخی از کشور های اسلامی مانند امارات،بحرین،کویت و قطر و مصر خود را درگیر جنگ با مردم یمن کردند که باید به این کشور ها گفت که فریب فتنه انگیزی های آمریکا در منطقه را خورده اند و این جنگ آثار بسیار وحشتناکی برای این کشور ها خواهد داشت.

سلیمی به مقاومت مردم یمن در برابر زیاده خواهی های آل سعود اشاره کرد وافزود:آل سعود به دنبال تسخیر و نابودی قیام انقلابی مردم یمن است ولی باید بداند که مردم یمن دیگر با زمان قبل فرق کرده اند و دیگر جایی برای آل سعود در کشور یمن نیست.

وی عربستان را بازنده واقعی جنگ دانست وافزود:عربستان و آمریکا با این جنایت زمینه را برای نفوذ ایران و اسلام ناب در منطقه و جهان فراهم کرده اند و زمینه نابودی آل سعود فراهم آمده که امیدواریم مردم یمن با مقاومت جانانه خود زمینه حذف آل سعود را فراهم کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی به تبعات خطرناک جنگ افروزی عربستان اشاره کرد وافزود:عربستان  با این اقدام نظامی خود فتنه و تروریسم را در منطقه گسترش داده و مهم ترین ضرر از گسترش تروریسم در منطقه متوجه خود عربستان است که دیگر قادر نخواهد بود جلوی گسترش و نفوذ تروریسم را بگیرد.

سلیمی وحدت وانسجام را راز پیروزی ملت یمن دانست وافزود:خوشبختانه تاریخ ثابت کرده است که هر گاه ملتی با انسجام باشند هیچ قدرتی نمی تواند بر آنها غلبه کند و امروز نیز شاهدیم که مردم وعلمای یمن با اتحاد و همبستگی دژخیمان آل سعود را نابود خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه