اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

سکوت سازمان ملل در خصوص کشتار غیر نظامی ها در یمن/ تجاوز عربستان به یمن ددمنشانه است

سکوت سازمان ملل در خصوص کشتار غیر نظامی ها در یمن/ تجاوز عربستان به یمن ددمنشانه است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان ملل در خصوص حمله عربستان به یمن یطرفه و دوگانه عمل کرده است و در این مسئله نیز به وظیفه خود عمل نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محسن علیمردانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به تجاوز نظامی رژیم سعودی به یمن اظهار داشت: این جنگ افروزی از سوی عربستان غیر معقول، ددمنشانه و وحشیانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه عربستان همواره دست آویز کشورهای غربی از جمله رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا بوده است، تصریح کرد: چنین حمله نظامی توجیهی نداشته و عربستان تنها به پشتیبانی از غرب این حمله را آغاز کرده است.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم سعوی به بهانه های واهی نسبت به تجاوز به خاک یمن اقدام کرده و مردم یمن درصدد هستند این حمله را خنثی کنند.

,

علیمردانی با بیان اینکه تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل از برنامه های عربستان بوده و هست، افزود: عملکرد این کشور در حمایت از تروریست های داعش و تکفیری در حمله به سوریه، غزه، لبنان و عراق به خوبی دیده می شود.

,

وی با اشاره به اینکه کمک های مالی سران سعودی همواره به غرب ادامه دارد، گفت: سران سعودی در تجهیز، آموزش و حمایت مالی گروه های تروریستی پیشگام هستند.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با محکومیت سکوت سازمان بین الملل در خصوص حمله عربستان به یمن گفت: سازمان ملل همواره یطرفه و دوگانه عمل کرده است و در این مسئله نیز به وظیفه خود عمل نمی کند.

,

علیمردانی با بیان اینکه کشتار مردم یمن به ویژه غیر نظامی ها در حمله عربستان در سکوت مطلق سازمان ملل صورت می گیرد، افزود: چنین سکوت مرگ باری همواره از سوی سازمان ملل در گذشته نیز دیده شده است.

,

وی نظام اسلامی را کشوری صلح طلب و آرامش طلب عنوان کرد و افزود: نگاه جمهوری اسلامی به جهان عقلانی به همراه صلح و آرامش برای همه افراد جهان است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه