اخبار داغ

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور

هراز و کرج - چالوس ترافیک نیمه سنگین است/خروج سامانه بارشی از امروز

هراز و کرج - چالوس ترافیک نیمه سنگین است/خروج سامانه بارشی از امروز
امروز بارش ها از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت و از اواسط روز سامانه بارشی از مرزهای شرقی خارج می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نقشینه کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت هوای تهران و کشور در روزهای آتی گفت:بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز بارش ها همراه با رعد و برق و وزش باد برای نیمه شرقی،البرز شرقی،بخش های از زاگرس مرکزی و جنوبی پیش بینی شده است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 
کارشناس هواشناسی تصریح کرد:امروز بارش ها از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت و از اواسط روز سامانه بارشی از مرزهای شرقی خارج می شود. 
 
وی افزود:در 24 ساعت آینده وزش بادهای شدید روی استان های شرق و جنوب شرق رخ خواهد داد که در برخی از نقاط با گرد و خاک همراه است و همچنین یکشنبه با ورود سامانه جدید بارشی ابتدا برای مناطق شمال، شمال غرب،سواحل غربی دریای خزر،البرز غربی با افزایش بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده که بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود. 
 
نقشینه ادامه داد: تهران هم روز یکشنبه با رگبار و رعد و برق  و وزش باد خواهد بود انتظار می رود دوشنبه شاهد بارش باران در تهران باشیم. 
 

,
,
,
,
,
,
,

هراز و کرج - چالوس ترافیک نیمه سنگین است/بارش پراکنده باران در خراسان جنوبی

, هراز و کرج - چالوس ترافیک نیمه سنگین است/بارش پراکنده باران در خراسان جنوبی, هراز و کرج - چالوس ترافیک نیمه سنگین است/بارش پراکنده باران در خراسان جنوبی,

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: طبق آخرین اخبار دریافتی مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در استان خراسان جنوبی محورهای بیرجند - قاین و سربیشه - نهبندان بارش  پراکنده باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای موصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 

,
 
,
وی گفت: در محور کرج-چالوس از از ابتدای محور تا تونل شماره 5 و محور هراز محدوده تونل تکاور ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی روان گزارش شده است. 
,
 
,
رحمانی در پایان افزود: محورهای شمشک – دیزین، پونل-خلخال، آزاد راه مرزآباد- چالوس، با محور فرعی تاراز-کوه رنگ کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است. 
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه