اخبار داغ

قوانینی برای جلوگیری از ورشکستگی تیم‌های ایتالیا

قوانینی برای جلوگیری از ورشکستگی تیم‌های ایتالیا
درپی اعلام ورشکستگی تیم پرسابقه پارما، فدراسیون فوتبال ایتالیا قوانین سختگیرانه‌ای به منظور پیشگیری از ورشکستگی تیم‌های باشگاهی در نظر گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسئولین باشگاه فوتبال پارما خرسندی خود را از قوانین جدیدی که فدراسیون فوتبال ایتالیا برای خرید و فروش سهام باشگاه‌ها در نظر گرفته است، اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فدراسیون فوتبال ایتالیا در یکی از این قوانین، خواسته که ضرورتا دلایل کافی برای خرید بیش از 10% سهام یک باشگاه ثبت و سپس اعلام و همچنین، بازتوضیح آن، هر سال منتشر شود.

,

این قوانین جدید، درپی ورشکستگی تیم باشگاهی پارما که در ماه جاری ورشکستگی‌اش اعلام شد، مصوب گردید.

,

در فوتبال ایتالیا، حساسیت فراوانی در مورد پارما وجود دارد زیرا این تیم بیش از صد سال سابقه تاسیس دارد و همواره در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کشورش حضور داشت. این تیم، صد سال پیش، پس از یک سال فعالیت در سری‌ب با قرار گرفتن در مکان دوم جدول رده‌بندی، به سری آ صعود کرد تا جمع هفت خواهر فوتبال ایتالیا در سری‌آ تکمیل شود.

,

باشگاه فوتبال پارما برای این که از بحران مالی خارج شود، به مالک جدیدی نیاز دارد. این باشگاه، برای سالیانی تحت مالکیت و حمایت شرکت پارمالات بود.

,

پارمالات، یک شرکت ایتالیایی و چندملیتی مواد غذایی و محصولات لبنی است، که دفتر مرکزی آن، در شهر کالکیو، استان پارما، ایتالیا قرار دارد.

,

شرکت پارمالات برای چند دهه، بعنوان یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان شیر و فراورده‌های لبنی، در اروپا و جهان محسوب می‌شد، تا اینکه در سال 2003 این با 20 میلیارد دلار کسری بودجه مواجه شد، که این، بزرگترین ورشکستگی، در تاریخ شرکت‌های اروپایی به‌حساب می‌آید.

,

شرکت پارمالات مالک اصلی باشگاه فوتبال پارما، همچنین حامی مالی باشگاه فوتبال پالمیراس بوده است. سهام شرکت پارمالات، در بازار بورس ایتالیا دادوستد می‌شود و جزئی از شاخص اف‌تی‌اس‌ای ایتالیا به‌حساب می‌آید.

,

مطابق با برنامه جدید ارائه شده از سوی برنامه‌ریزان جدید پارما، این باشگاه به تدریج و تا سال 2018 وضعیت مناسب تری و تا حدی در شان خود، باز می یابد.

,

تیم پارما در حال حاضر با 9 امتیاز از 26 بازی در رده بیستم (آخر) جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار دارد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه