اخبار داغ

رئیس هیئت نظارت بر شورای نگهبان:

عربستان سعودی با حمله نظامی به یمن اشتباه بزرگی را مرتکب شد

عربستان سعودی با حمله نظامی به یمن اشتباه بزرگی را مرتکب شد
رییس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان همدان گفت: عربستان سعودی در قبال حمله به یمن اشتباه بزرگی را مرتکب شده و باید منتظر تبعات این حمله باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد جوادی رییس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان همدان گفت: امروز عربستان به اشاره امریکا و برخی از شیخ‌ نشین‌های منطقه به یمن حمله کرده و انسان‌های بسیاری حتی کودکان را به خاک و خون کشیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , صبح الوند, ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد جوادی , رییس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان همدان,  گفت: امروز عربستان به اشاره امریکا و برخی از شیخ‌ نشین‌های منطقه به یمن حمله کرده و انسان‌های بسیاری حتی کودکان را به خاک و خون کشیده است.,

وی با محکوم کردن حمله رژیم سعودی به یمن و به خاک و خون کشیدن کودکان و افراد غیر مسلح اظهار کرد: الگوگیری عربستان در کشتن زن و کودک متعلق به رژیم صهیونیستی است.

,

رییس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان همدان افزود: اقدام عربستان سعودی و برخی کشورهای ریز حامی آنان در حمله به کشور یمن برخلاف قوانین بین‌المللی بوده و فقط رژیم کودک کش اسراییل سابقه حمله به افراد غیرنظامی را در کارنامه اقدامات خود دارد.

,

انتهای پیام/ص

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه