اخبار داغ

فارغ التحصیلی گروه جدیدی از نیروهای داعش

فارغ التحصیلی گروه جدیدی از نیروهای داعش
افراد تحت آموزش گروه تروریستی داعش بدون ارتکاب جنایات‌های هولناک نمی‌توانند دوره آموزشی را به پایان ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ابنا،گروه تروریستی داعش روز شنبه از فارغ التحصیلی شماری از اعضای این گروه در استان "دیرالزور" در شرق سوریه که آن را "ولایت الخیر" نامیده خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این گروه تروریستی اعلام کرده این افراد که اکثریت آنان را اتباع تونس تشکیل می‌دهند طی مدت تعیین شده فنون جنگی و تمرین‌های نظامی را فراگرفته و آماده نبرد در جبهه‌های جنگ هستند.

,

جنایتکاران فارغ التحصیل شده در آموزشگاه داعش آموزش‌هایی از قبیل ترور، قتل و انفجار را دیده‌اند.

,

روزنامه «کرونه زایتونگ» چاپ اتریش چندی پیش اعلام کرد که دوره آموزشی داعش شامل سر بریدن و شکنجه است و افراد تحت آموزش بدون ارتکاب این جنایات نمی‌توانند دوره آموزشی را به پایان ببرند.

,

داعش اعلام کرده که رهبرانش بر فارغ التحصیل شدن نسل‌های جدید و پرورش جوانان برای جنگیدن و گام برداشتن پشت سر رهبران کنونی همچنین انجام اقدامات تروریستی تاکید دارند.

,

«ناجی جلول» وزیر آموزش و پرورش تونس گفته است داعشی‌ها فارغ التحصیل مدرسه و دانشگاه و اهل مسجد نیستند و به طور قطع و یقین می‌توان گفت داعشی‌هایی که برای جنگیدن به سوریه و عراق رفته‌اند، حتی یک بار هم پا در مسجد نگذاشته‌اند!

,

 طبق آمار منتشر شده بیشترین اعضای داعش از این کشور هستند و ناجی جلول اعلام کرده که بسیاری از اتباع تونس به دلیل فقر و تخلفات مختلف ترک تحصیل کرده‌اند و به داعش پیوسته‌اند.

,

در تصاویری که داعش از مراسم فارغ التحصیلی اعضای جدید خود منتشر کرده دهها تروریست سیاه‌پوش حضور دارند که در پایان در خیابان‌های دیرالزور راهپیمایی کردند.

,

گروه تکفیری داعش که با حمایت غرب و کشورهای هم پیمان آمریکا ایجاد شده، جنایت‌های هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است.

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه