اخبار داغ

انتقاد سرمربی افغانستان از برنامه AFC

انتقاد سرمربی افغانستان از برنامه AFC
سرمربی تیم ملی المپیک افغانستان می‌گوید تیمش انتظارات را برآورده کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناحسین صالح پس از شکست تیمش برابر ایران اظهار کرد: به تیم ایران به خصوص کادر فنی و بازیکنانش تبریک می گویم. ما بازی سنگینی را پیش رو داشتیم. هیچوقت نخواستم شکست را توجیه کنم اما برنامه‌ریزی AFC واقعا خوب نیست. ما در 8 روز اخیر 4 بازی انجام دادیم و این باعث شد تیم ما امروز خسته باشد. ما فقط 48 ساعت برای این بازی وقت داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او افزود: با این من، بازیکنان و همکارانم تمام تلاشمان را انام دادیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم من انتظارات را برآورده کرده زیرا در طول مسابقات بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم.

,

سرمربی تیم ملی المپیک افانستان درباره حضور هواداران پرشمار این تیم در ورزشگاه گفت: برگ برنده ما هواداران بودند. وظیفه دارم از همه آنها که در سه بازی اخیر به ورزشگاه آمده و ما را تشویق کردند تشکر کنم.

,

او درباره ایران هم گفت: ایران در رتبه‌بندی فیفا تیم نخست آسیا محسوب می‌شود. بنابراین شرایط خوبی دارد و همه انتظار دارند که به المپیک صعود کند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد و تیم ایران به این رقابت‌ها صعود کند. از روزی که گروه‌بندی رقابت‌ها مشخص شد و فهمیدم با ایران هم‌گروه هستیم روزهای سختی را برای تیمم پیش‌بینی می کردم. ما فقط سه ماه زمان داشتیم تا تیم‌مان را برای حضور در این تورنمنت آماده کنیم.

,

صالح گفت: من 6 ماه است که با افغانستان قرارداد همکاری امضا کرده و کارم را شروع کرده‌ام. برای حضور در المپیک باید حداقل یک برنامه 4 ساله داشته باشید. در حالی که ما فقط سه ماه است با این تیم کار می کنیم. برنامه‌ریزی ما تا سال 2018 است و امیدوارم تا آن زمان بتوانیم تغییرات مثبتی در فوتبال افغانستان ایجاد کنیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه