اخبار داغ

نائب رئیس مجلس:

پیروزی یمن نقطه پایان تجاوز عربستان سعودی است

پیروزی یمن نقطه پایان تجاوز عربستان سعودی است
نائب رئیس مجلس با بیان اینکه عربستان با بمباران هوایی بر سر مردم بی دفاع یمن وابستگی خود به دشمنان اسلام را نشان داده است،گفت: پیروزی یمن نقطه پایان تجاوز عربستان سعودی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار «دیارباران» با انتقاد از تجاوز عربستان سعودی به یمن،گفت: سعودی ها را نمی توان کلید دار خانه کعبه معرفی کرد زیرا زیر سایه اسلام با دلار های نفتی اردوگاه استکبار جهانی را بر علیه جهان اسلام و مسلمانان به ویژه شیعیان تقویت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

عربستان خادم استکبار جهانی است

,

وی با بیان اینکه سعودی ها از زمان تجاوز صهیونیست ها و اشغال قبله اول مسلمین یک بار هم از فلسطینی ها دفاع نکرده اند، افزود: عربستان سعودی دست نشانده استکبار جهانی است و باید آنها را خادمان استکبار جهانی معرفی کرد.

,

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عربستان با بمباران هوایی بر سر مردم بی دفاع یمن چهره وابستگی و بندگی خود به دشمنان اسلام را نشان داده است، تصریح کرد: مردم و سربازان جبهه مقاومت گام بر جای پای رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ایران گذاشته اند.

,

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: پیروزی ملت یمن و شکست استکبار جهانی با ابزار عربستان سعودی نقطه پایان تجاوز سعودی ها به کشور یمن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه