اخبار داغ

معرفی جاذبه های گردشگری سرپلذهاب / چشمه همیشه جوشان سراب گرم

معرفی جاذبه های گردشگری سرپلذهاب / چشمه همیشه جوشان سراب گرم
یکی از نعمتها و جاذبه های طبیعی در شهرستان سرپل ذهاب چشمه ی جوشان آبی در ۵ کیلومتری جنوب غربی شهر و درروستایی به نام سراب گرم آرام و بی صدا در حال جوشیدن است و آب آشامیدنی و قسمتی از آب کشاورزی منطقه را تامین می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بازی دراز 1404/علاوه بر آب آشامیدنی این چشمه طبیعت بسیار زیبا و دل فریبی را در این منطقه به وجود آورده است و آب و هوایی بسیار مطلوب و دوست داشتنی آن می تواند پاتوقی مفید و سالم برای به دور بودن از هر گونه دغدغه شهری باشد و محیط مطلوبی را برای بهره بردن از آب و هوای طبیعی فراهم نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز 1404,

یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این نعمت خدادادی ایجاد استخر طبیعی است ، استخری که آب آن سرریز آب مازاد یکی از سدهای ایجاد شده در آن منطقه تهیه می شود و جوانان با شنا کردن در آن از گرمای بیش از ۴۵ درجه ایی تابستان فارغ می شوند.

,

Picture 084

, Picture 084, Picture 084,

هر آنچه از این چشمه بگوییم و بنویسیم اغراق نیست فقط باید ارداه کنید و سری به این منطقه بزنید تا طبیعت زیبای آن را خود لمس کنید و به نظاره بنشینید.

,

Picture 085

, Picture 085, Picture 085,

امیدوارم اگر در ایام تعطیلات عید نوروز مهمان دیار ما شدید ، حتما به سراب همیشه جوشان گرم بروید و از زیبایی های آن بهره کامل را ببرید.

,

Picture 094

Picture 089

, Picture 094, Picture 094,
,
, Picture 089, Picture 089]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه