اخبار داغ

نایب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد:

اردوغان شریک جنایات داعش در منطقه است/ مردم مسلمان ترکیه از اردوغان اعلام برائت کنند

اردوغان شریک جنایات داعش در منطقه است/ مردم مسلمان ترکیه از اردوغان اعلام برائت کنند
منصور حقیقت پور گفت: اردوغان را باید شریک جنایات داعش در کشور عراق دانست، زیرا وی در ماجرای داعش حمایت مستقیمی از گروه متجاوز داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، "منصور حقیقت‌پور" نایب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس بین المللی آناج با اشاره به اینکه اردوغان زمانی سابقه رفتار انقلابی داشته است، اظهار کرد: امروز با به قدرت رسیدن در فکر احیای امپراطوری عثمانی و تسلط بر کشورهای منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
 
,
وی ادامه داد: باهمین افکار خام و خیال بافی ها بود که وارد تحولات نافرجام کشورهایی مانند سوریه و عراق شد تا برای خود قدرتی کذایی ایجاد کند.
,
 
,
نماینده مردم اردبیل و نمین بیان کرد:  ادامه حیات سیاسی اردوغان با این روندی که در پیش گرفته است و با توجه به رسوایی هایی که در قضیه مصر و سوریه برای هماگان آشکار شد، نمی تواند ادامه داشته باشد.
,
وی افزود: اردوغان را باید شریک جنایات داعش در کشور عراق دانست، زیرا وی در ماجرای داعش حمایت مستقیمی از گروه متجاوز داشت.
,
 
,
نایب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: اردوغان سخنان اوباما و مخالفان جمهوری اسلامی ایران را تکرار می کند و ما انتظار داریم مردم مسلمان ترکیه و حتی دولت‌های عراق و سوریه از اردوغان اعلام برائت کنند و خشم خود را علیه کشور ترکیه نشان دهند.
,
 
,
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر واکنش نمایندگان مجلس به اظهارات سخیف اردوغان گفت: ما در مجلس پیگیر موضوع خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد اردوغان باوجود اظهارات سخیف خود بتواند وارد کشورمان شده و با مسئولان ما رایزنی داشته باشد و لغو سفر اردوغان به ایران را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
,
انتهای پیام/گ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه